Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh systému podporující prodej a servis vozidel
Pavlas, Vojtěch ; Štefáčková, Bohdana (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrh informačního systému pro společnost C&K a.s. , jež má dvě oddělené provozovny a zabývá se prodejem a servisem vozů tří různých továrních značek. Tato bakalářská práce by mohla posloužit jako podklad pro programátorskou společnost, která by se v budoucnu rozhodla vytvořit informační systém šitý na míru potřebám společnosti C&K a.s. Snahou tohoto návrhu je mimo jiné zohlednit různé potřeby informací jednotlivých pracovníků v rozdílných pozicích a navrhnout koncept informačního systému s důrazem na maximální efektivitu a uživatelský komfort.
Marketingová strategie podniku
Pavlas, Vojtěch ; Štefáčková, Bohdana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce s názvem "Marketingová strategie podniku" je nalezení vhodných nástrojů pomocí kterých bude analyzována stávající situace společnosti C&K a.s. v oblasti marketingové strategie. Pomocí aplikace nástrojů marketingu budou navžena opatření, jejichž aplikací by mělo dojít k zlepšení postavení společnosti na thu na němž se pohybuje.
Návrh systému podporující prodej a servis vozidel
Pavlas, Vojtěch ; Štefáčková, Bohdana (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrh informačního systému pro společnost C&K a.s. , jež má dvě oddělené provozovny a zabývá se prodejem a servisem vozů tří různých továrních značek. Tato bakalářská práce by mohla posloužit jako podklad pro programátorskou společnost, která by se v budoucnu rozhodla vytvořit informační systém šitý na míru potřebám společnosti C&K a.s. Snahou tohoto návrhu je mimo jiné zohlednit různé potřeby informací jednotlivých pracovníků v rozdílných pozicích a navrhnout koncept informačního systému s důrazem na maximální efektivitu a uživatelský komfort.
Marketingová strategie podniku
Pavlas, Vojtěch ; Štefáčková, Bohdana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce s názvem "Marketingová strategie podniku" je nalezení vhodných nástrojů pomocí kterých bude analyzována stávající situace společnosti C&K a.s. v oblasti marketingové strategie. Pomocí aplikace nástrojů marketingu budou navžena opatření, jejichž aplikací by mělo dojít k zlepšení postavení společnosti na thu na němž se pohybuje.

Viz též: podobná jména autorů
1 Pavlas, Viktor
2 Pavlas, Vladimír
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.