Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza obsahu sociálních sítí týkající se českých mobilních operátorů
Pavlů, Jan ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou postojů u příspěvků ze sociálních sítí týkajících se českých mobilních operátorů. Kromě analýzy postojů se zaměřuje na vizualizací stažených a analyzovaných dat. Analýza postojů je provedena za pomocí strojového učení s učitelem. Po stažení jsou příspěvky očištěny, lemmatizovány a převedeny na vektor příznaků. Pro klasifikaci se využívá Stochastic Gradient Descent. Analyzovaná data jsou zobrazena jak ve formě diagramů, tak ve tvaru seznamu příspěvků. Systém poskytuje i automatické přiřazení kategorií příspěvkům pomocí stejného principu. Při přiřazení postojů systém dosahuje úspěšnosti okolo 75%. Při přiřazení kategorií je sice vysoká přesnost (kolem 80%), ale nízká preciznost, navrátovost a F1 score(20% - 30%). Proto se automaticky neprovádí. Přínosem systému je, dokáže automaticky sbírat data z různých zdrojů, ta analyzovat a přehledně zobrazit. Také poskytuje prostředky, jak manuálně měnit přířazené hodnocení/kategori, což při občasném zásahu uživatele povede k postupnému zlepšování charakteristik systému.
Výběr a implementace informačního systému
Pavlů, Jan ; Kolman, Vlastimil (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výběrem a implementací informačního systému pro malou firmu. Jsou v ní popsány základní teoretické pojmy a problematika s oblastí informačních systémů spojená. Práce zahrnuje analýzu současného stavu, stanovení hlavních požadavků a parametrů nového informačního systému, posouzení vybraných variant, výběr vhodného systému, implementaci, ekonomické zhodnocení a shrnutí předpokládaných přínosů.
Model internetového obchodu se sanitární technikou
Pavlů, Jan ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje návrh modelu internetového obchodu se sanitární technikou. Jsou v ní popsány základní teoretické pojmy a problematika s touto formou obchodování spojená. Práce popisuje vybrané moduly a funkce internetového ochodu, pojednává o legislativě, možnostech marketingu, způsobech objednávání a plateb v prostředí elektronického obchodu.
Rozvoj malé firmy
Pittová, Michaela ; Pavlů, Jan (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu pro rozvoj penzionu a restaurace. Jedná se o vytvoření externích a interních analýz pro danou firmu. Hlavním cílem je na základě vyhodnocených analýz vytvořit plán pro budoucí rozvoj malé firmy, která podniká v oboru ubytování a stravování.
Marketingová komunikace veřejného sektoru - srovnání České republiky a Lichtenštejnského knížectví
Pavlů, Jan ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kocourek, Aleš (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou situací v oblasti využívání marketingových komunikačních aktivit ve sféře veřejného sektoru. Po uvedení do problematiky tématu práce následuje vysvětlení významnosti využívání marketingové komunikace ve státní sféře, podíl veřejného sektoru na tvorbě image státu, význam propojení veřejný sektor -- občan na oblast vnímání nekomerční sféry. V textu je nastíněna metodologie pro užívání marketingových komunikačních strategií pro oblast veřejné správy a jsou zde uvedeny příklady komunikačních technik veřejných institucí České republiky. Další kapitola se zabývá situací v obdobné oblasti v Lichtenštejnském knížectví, včetně komparace s Českou republikou. Praktická část se zabývá marketingovým výzkumem mezi občany České republiky a institucemi veřejné správy v Česku, vztahujícím se k tématu diplomové práce.
Analýza marketingové komunikace firmy Student Agency, s.r.o.
Vlková, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pavlů, Jan (oponent)
Tato práce pojednává o komunikační strategii firmy STUDENT AGENCY, s. r. o. Cílem práce je analyzovat a popsat podstatu, možnosti a cíle marketingové komunikace firmy, dekomponovat komunikační mix a stanovit možnosti jeho optimalizace. Teoretická část práce pojednává obecně o nástrojích marketingu, mezi které patří i propagace (marketingová komunikace) a následně rozvíjí možnosti, které přímo marketingová komunikace nabízí. V několika kapitolách se čtenář dozví základní informace o komunikačním mixu a jeho prvcích, o prostředí, ve kterém dnes marketingová komunikace působí i o faktorech, které mají na optimální kombinaci nástrojů vliv. Praktická část se zabývá konkrétní situací ve firmě STUDENT AGENCY. Čtenář je seznámen s firmou, její konkurencí i s celým odvětvím dopravních služeb. Práce okrajově informuje i o ostatních aktivitách skupiny STUDENT AGENCY, které se kromě dopravy týkají také cestovního ruchu. V práci jsou představeny základní nástroje komunikačního mixu firmy a jejich hlavní nedostatky. Na závěr se čtenář dozví, jaký směr marketingová komunikace ve firmě s největší pravděpodobností nabere. Přínosem práce je především komplexní pohled na firmu a její marketingovou komunikaci, který umožňuje vytvořit si ucelený názor na současný stav i budoucí vývoj firemní komunikační strategie.
Česká republika jako zboží - marketingová komunikace
Pavlů, Jan ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Skála, Patrik (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací České republiky, a to zejména komunikací veřejného sektoru, a dále vnímáním této komunikace českou veřejností.

Viz též: podobná jména autorů
3 Pavlů, Jana
1 Pavlů, Jaroslav
1 Pavlů, Jindřich
8 Pavlů, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.