Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Urbanisticko architektonická studie městského nízkopodlažního bydlení
Pavlíková, Iveta ; Menšíková, Naděžda (oponent) ; Urbášková, Hana (vedoucí práce)
Tématem práce je navrhnout městské účelné komfortní bydlení v klidném přírodním prostředí mezi původní zástavbou staré Líšně a panelovým sídlištěm z 80. let 20. století. Návrh nového obytného souboru bude odpovídat současným trendům a potřebám zdravého bydlení.
Objekt metropolitního významu na ulici Benešova v Brně
Pavlíková, Iveta ; Hybská, Bohumila (oponent) ; Nový, Vítězslav (vedoucí práce)
Pozemek se nachází v brněnské městské části Brno-střed, jihovýchodně od historické části města. V současnosti je nezastavěná parcela považována za jednu z nejlukrativnějších vzhledem k blízkosti k centru Brna a dobré dopravní dostupnosti. Území je vymezeno ulicemi Koliště, Nádražní, Benešova a Divadelní. Návrh dotváří prstenec kolem historického jádra města, který současně kopíruje malý brněnský okruh, vytvořený po vzoru vídeňské okružní třídy – Ringstrasse. Prstenec vznikl v druhé polovině 19. století po zbourání městských hradeb. Tyto plochy byly postupem času zastavěny důležitými stavbami regionálního významu a doplněny o zelené parky. V mém návrhu navazuji na urbanistickou studii řešení ulice Benešovy od architektonického ateliéru RAW. Na stávající studii jsem navázala návrhem městského polyfunkčního domu v severním cípu dané parcely tak, aby respektoval charakter parcely a okolních pozemků a aby zároveň doplňoval stávající systém parků v prstenci okolo městského jádra. V mém návrhu se snažím vytvořit atraktivní prostor v potlačené části pozemku, která přímo nenavazuje na bulvár.
Integrace dětí v MŠ a handicapovaných dospělých
PAVLÍKOVÁ, Iveta
Cíl práce: Upozornit na moţnosti rozvoje schopnosti respektování odlišností u dětí předškolního věku formou setkávání s mentálně postiţenými dospělými osobami. V teoretické části se zaměřím na objasnění pojm? respektování odlišností, komunikaci mezi lidmi, integraci handicapovaných jedinc?, dramatickou výchovu u lidí s mentálním postiţením a u dětí v MŠ. V praktické části popíši ojedinělý projekt, kdy se setkávají děti z MŠ s lidmi s mentálním postiţením formou divadla připraveného speciálně pro MŠ, zaměřený na propojení dvou odlišných svět?, na odstranění případných bariér společným hraním pohádek, komunikaci mezi dětmi a dospělými a respektování odlišností postaveném na proţitkovém učení a vzájemném proţívání radosti při setkání. Metody: Bylo provedeno dotazníkové šetření v MŠ, kde bylo dětem hráno divadelní pásmo pohádek herci s mentálním postiţením. Dotazovány byly učitelky těchto mateřských škol. Dále byla pouţita metoda pozorování a experimentu pro srovnání jednotlivých MŠ v pohledu na divadlo hrané herci s handicapem učitelkami i dětmi. A tento zp?sob integrace je prezentován formou DVD záznamu, z divadelních představení, který je přiloţen na konci práce. Výsledky: Z výsledk? šetření bylo zjištěno a potvrzeno učitelkami mateřských škol, ţe formou divadelního setkávání je moţné a vhodné integrovat handicapované dospělé a děti z MŠ. Přínos tohoto setkávání má dle dotázaných učitelek smysl i do budoucnosti.

Viz též: podobná jména autorů
3 PAVLÍKOVÁ, Iveta
1 Pavlíková, Ilona
1 Pavlíková, Ingrid
3 Pavlíková, Iva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.