Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Varianty financování pořízení dlouhodobého majetku
Pavlíčková, Petra ; Rašovská, Ludmila (oponent) ; Fedorová, Anna (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku financování dlouhodobého majetku. Teoretická část je zaměřena na vymezení jednotlivých pojmů z oblasti financování dlouhodobého majetku. Praktická část informuje o finančním stavu společnosti a o různých variantách, jakými lze financovat pořízení majetku. Srovnává nabídky úvěrů a leasingů, které jsou právě dostupné na trhu. Závěrem je uvedeno doporučení vhodného řešení.
Návrh úprav marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu
Bližňáková, Nela ; Pavlíčková, Petra (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem závěrečné práce v bakalářském studijním programu je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu a jeho následná optimalizace. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém mixu a jeho jednotlivých nástrojích. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu výtvarnice Ivany Vlachové. V závěrečné části jsou sestavena možná doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.
Podnikatelský plán založení nového podniku
Pavlíčková, Petra ; Bližňáková, Monika (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení cateringové společnosti v městě Náměšti nad Oslavou. Teoretická část je zaměřena na strukturu podnikatelského plánu, potřebné analýzy, zdroje financování a možnosti právní formy podniku. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní situaci tak, aby byl vytvořen realizovatelný podnikatelský plán.
Návrh úprav marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu
Bližňáková, Nela ; Pavlíčková, Petra (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem závěrečné práce v bakalářském studijním programu je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu a jeho následná optimalizace. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém mixu a jeho jednotlivých nástrojích. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu výtvarnice Ivany Vlachové. V závěrečné části jsou sestavena možná doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.
Návrh domácí počítačové sítě
Kykal, Václav ; Buchtela, David (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem domácí počítačové sítě. První část práce se zabývá studiem lokálních počítačových sítí. Zabývá se historií těchto sítí, typy topologií a referenčními modely OSI a TCP/IP. Jsou zde zmíněny aktivní a pasivní hardwarové prvky sítí, síťový software a jednotlivé standardy pro síťovou komunikaci. Dále práce pojednává o možnostech zabezpečení lokálních sítí. Praktická část práce se zabývá tvorbou návrhu konkrétní počítačové sítě. Tato síť musí splňovat požadavky klienta, pro kterého je síť vytvořena. V návrhu je obsažena lokalizace prostoru, pro který je síť vytvořena, seznam potřebného hardwaru pro realizaci sítě a hardwaru, který se do sítě bude připojovat. Jako hlavní část práce je zde vytvořeno schéma vedení kabelů a umístění ostatních síťových prvků. Dále je v práci navrženo vhodné zabezpečení této sítě pomocí nastavení routerů a zapojení domácího síťového úložiště.
Optimalizace tras pro firmy zabývající se zásilkovou službou
Jindra, Tomáš ; Kučera, Petr (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá optimalizací tras pro firmy zabývající se zásilkovou službou. Práce se skládá z části teoretické a části praktické. V teoretické části je vysvětlen pojem logistika, logistický řetězec a okružní dopravní problém včetně použitých metod při řešení v praktické části. V praktické části jsou optimalizovány tři trasy firmy Zásilkovna.cz pomocí metody nejbližšího souseda, Vogelovy aproximační metody a metody výhodnostních čísel. Nakonec je vše porovnáno z hlediska délky trasy a finančních úspor.
Optimalizace tras pro cestovní kanceláře
Ötwösová, Karolina ; Kučera, Petr (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Petra (oponent)
Souhrn Hlavním tématem bakalářské práce je optimalizace trasy vybrané cestovní kanceláře. Optimalizace je provedena pomocí několika metod, a to metodou nejbližšího souseda, Vogelovou aproximační metodou a metodou minimální kostry. U každé z nich je uvedeno srovnání s původní trasou a mapa oblasti, která znázorňuje pořadí navštívených míst a jejich rozložení. Teoretická část bakalářské práce popisuje počátky cestovního ruchu, postavení České republiky v mezinárodním cestovním ruchu, legislativu a logistiku. Dále jsou v této části popsány metody použité v analytické části práce a jejich výhody a nevýhody. V závěru práce jsou všechny informace, zjištěné pomocí výše uvedených metod, zahrnuty do závěrečné diskuze a je vybrána optimální metoda pro vybranou cestovní kancelář.
Varianty financování pořízení dlouhodobého majetku
Pavlíčková, Petra ; Rašovská, Ludmila (oponent) ; Fedorová, Anna (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku financování dlouhodobého majetku. Teoretická část je zaměřena na vymezení jednotlivých pojmů z oblasti financování dlouhodobého majetku. Praktická část informuje o finančním stavu společnosti a o různých variantách, jakými lze financovat pořízení majetku. Srovnává nabídky úvěrů a leasingů, které jsou právě dostupné na trhu. Závěrem je uvedeno doporučení vhodného řešení.
Podnikatelský plán založení nového podniku
Pavlíčková, Petra ; Bližňáková, Monika (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení cateringové společnosti v městě Náměšti nad Oslavou. Teoretická část je zaměřena na strukturu podnikatelského plánu, potřebné analýzy, zdroje financování a možnosti právní formy podniku. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní situaci tak, aby byl vytvořen realizovatelný podnikatelský plán.
Strategická analýza společnosti Dekora-Jeníček, a.s.
Pavlíčková, Petra ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Švandová, Martina (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracovat strategickou analýzu společnosti Dekora-Jeníček, a. s., pomocí externí a interní analýzy. Na základě získaných informací formulovat doporučení a závěr vyplývající z těchto analýz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.