Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití nástrojů internetu v tvorbě a implementaci strategie společnosti TeskaLabs
Pavelka, Miloslav ; Müller, Štěpán (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Tato práce se zabývá využitím nástrojů internetu ve společnosti TeskaLabs pro účely tvorby a implementace své strategie. Internetové nástroje se v současné době těší velkému rozkvětu co do rozmanitosti funkcí, které nabízejí. TeskaLabs je technologická společnost, která si je vědoma potenciálu využití internetových nástrojů oproti drahým krabicovým produktům. Práce popisuje, jaké vstupy hrály roli při výběru nástrojů a jaké nástroje se nakonec staly součástí infrastruktury společnosti. Do procesu výběru byly zahrnuty nástroje z oblasti komunikátorů, internetových úložišť, nástroje pro projektové řízení, řízení vztahů se zákazníky a marketingové nástroje pro implementaci emailových kampaní, tvorbu internetové prezentace, internetového obsahu a marketingové strategie za pomoci sociálních sítí. Práce shrnuje požadavky na funkcionalitu internetových nástrojů a slouží jako návod pro firmy, které chtějí využít potenciál služeb internetu ve svůj prospěch.
Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
Pavelka, Miloslav ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Práce se zaměřuje na proces zmezinárodňování firemních aktivit. Popisuje jednotlivé aspekty vstupu společností na zahraniční trhy na základě modelů internacionalizace a teoretických přístupů, ovlivňujících rozhodnutí o přesunu činností na mezinárodní úroveň a výběru vhodného zahraničního trhu k tomuto účelu. Zabývá se také tím, jakými formami lze na zahraniční trh vstoupit a jaká pozitiva a nevýhody výběr jednotlivých forem přináší. Teorie vstupu na zahraniční trhy je dále aplikována na konkrétní společnost, kterou je francouzský výrobce bezpečnostních bran a plotů pro firmy i domácnosti. Společnost je zde představena z hlediska předmětu podnikání a rozsahu působnosti. Cílem práce je popsat motivy a průběh internacionalizace této firmy a ověřit korespondenci tohoto procesu s teoretickými přístupy. Práce se také zaměřuje na fungování firmy na českém trhu a vztah české pobočky k pobočkám, působícím na trhu polském. Obsahuje SWOT analýzu české větve a jednotlivá doporučení pro budoucí činnosti.

Viz též: podobná jména autorů
1 Pavelka, Marek
2 Pavelka, Marian
15 Pavelka, Martin
2 Pavelka, Matěj
11 Pavelka, Michal
1 Pavelka, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.