Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení a klasifikace žáka ve výtvarné výchově na základní škole
Paulíčková, Kateřina ; Richterová, Magdalena (vedoucí práce) ; Linková, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje problematice hodnocení a klasifikace žáka ve výtvarné výchově. Cílem diplomové práce je popsat podobu hodnocení a klasifikace výtvarné výchovy na druhém stupni základní školy u vybraných pedagogů. V návaznosti na cíl práce byly položeny následující otázky: Jakým způsobem učitelé hodnotí žáky ve výtvarné výchově? Odpovídá jejich hodnocení následně klasifikaci? Je podle učitelů výtvarné výchovy klasifikace nezbytná? Na co učitelé kladou důraz při hodnocení výtvarného výkonu žáka? V rámci této práce byl proveden kvalitativní výzkum. Mezi vybrané metody výzkumu patří pozorování vyučovacích hodin vybraných učitelů výtvarné výchovy a následné rozhovory s nimi. Každý z učitelů učí na základní škole výtvarnou výchovu a další předmět. Mezi stěžejní závěry výzkumu patří zjištění, že hodnocení je podle respondentek činnost, která pomáhá učiteli v kritickém zhodnocení žákovské práce, kritéria hodnocení ani forma hodnocení nejsou u respondentek jednotné a představy o hodnocení a klasifikaci se mnohdy liší od pozorované reality. Dále respondentky hodnotí i klasifikují rozdílným způsobem. Jednoznačně se však shodly na důležitosti klasifikace ve výtvarné výchově. KLÍČOVÁ SLOVA hodnocení, klasifikace, výtvarná výchova, učitel

Viz též: podobná jména autorů
2 Pauličková, Katarína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.