Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tahokov
Dostál, Jan ; Pangrácová, Lucie (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Řízená deformace. Za jakých podmínek lze ovlivnit proces deformace železa? Tato práce je zaměřena na roztahování ocelových profilů. Pomocí různých zkoušek a testů budu konfrontovat výslednou vizuálnost s technickými možnostmi materiálu. Snaha o nalezení hranice, která je ještě přípustná z hlediska maximálního natažení oceli, těsně před tím, než materiál začne selhávat. Výsledná instalace by měla zachytit působení enormních sil potřebných k deformaci materiálu, kde divák bude postaven přímo před vlastní proces.
Tactus
Zelený, Tomáš ; Pangrácová, Lucie (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce navazuje na moji předešlou prostorovou tvorbu v oblasti 3D tisku.Socha je vytvořena z podpor ve 3D programech a převedená do reality za pomoci tisku. Výsledkem je tak totemový pilíř vytištěn z materiálu PETG.
Poetika digitálního sochařství
Pangrácová, Lucie ; Horáček, Radek (oponent) ; Sobotka, Jiří (oponent) ; Medek, Tomáš (vedoucí práce)
Práce sleduje digitální sochařství jako oblast umělecké tvorby stojící na průsečíku mezi sochou v tradičním slova smyslu a digitálním uměním. Věnuje se tomuto tématu z teoretického hlediska, stanovuje definici, zkoumá jeho hybridní mediální povahu. Sleduje, jakým způsobem ovlivnily digitální nástroje kreativní pole sochařství, tvůrčí strategii autora, proměnu výrazových prostředků, hledá převažující tendence v oblasti námětu a obsahu. Popisuje dopad dematerializace, tedy významného osvobození se tvaru od závislosti na hmotě a jejích limitech. Tyto nově nabyté vlastnosti a možnosti prověřuje také v praktické části, která zkoumá oblast prezentace sochařství, jehož vznik determinovaly technologie.
KABÁT
Svobodová, Hana ; Pangrácová, Lucie (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Ačkoli hlavním tématem mé diplomové práce je Kabát, popisuji v úvodních kapitolách své předchozí práce, neboť jejich tvorba a postupný vznik mě nasměřovaly k vytvoření závěrečného projektu - Kabát. V rámci své sochařské tvorby se soustřeďuji především na možnosti transformace lidské figury, přičemž využívám různých klasických i netradičních sochařských materiálů. Textil vybraného kusu oděvu (v daném případě kabátu) je zpevněn v určitém okamžiku, který jsem transponovala do opeřené dutiny - kabátu, který si člověk před tím oblékal. Svou práci s "vnějším obalem člověka" v závěrečné pasáži textu osouvztažňuji s tvorbou českých i zahraničních umělců.
Použití rostlin ve vybrané etapě zahradní a krajinářské architektury
Pangrácová, Lucie
Tato práce se zabývá tvorbou jednoho z prvních českých zahradních architektů – Františka Thomayera. Popisuje použití vegetačních prvků a jeho sortiment. Poskytuje pohled do historie a událostí, které předcházely tvorbě zahradního a krajinářského umění za dob první republiky. Součástí práce je vytvoření návrhu obnovy části Jiráskových sadů v Hradci Králové ve formě studie a u vybraných vegetačních prvků rozpracovaný do dokumentace k realizaci stavby. Součástí studie je určení programu, provozu a kompozice.
Tactus
Zelený, Tomáš ; Pangrácová, Lucie (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce navazuje na moji předešlou prostorovou tvorbu v oblasti 3D tisku.Socha je vytvořena z podpor ve 3D programech a převedená do reality za pomoci tisku. Výsledkem je tak totemový pilíř vytištěn z materiálu PETG.
Tahokov
Dostál, Jan ; Pangrácová, Lucie (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Řízená deformace. Za jakých podmínek lze ovlivnit proces deformace železa? Tato práce je zaměřena na roztahování ocelových profilů. Pomocí různých zkoušek a testů budu konfrontovat výslednou vizuálnost s technickými možnostmi materiálu. Snaha o nalezení hranice, která je ještě přípustná z hlediska maximálního natažení oceli, těsně před tím, než materiál začne selhávat. Výsledná instalace by měla zachytit působení enormních sil potřebných k deformaci materiálu, kde divák bude postaven přímo před vlastní proces.
KABÁT
Svobodová, Hana ; Pangrácová, Lucie (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Ačkoli hlavním tématem mé diplomové práce je Kabát, popisuji v úvodních kapitolách své předchozí práce, neboť jejich tvorba a postupný vznik mě nasměřovaly k vytvoření závěrečného projektu - Kabát. V rámci své sochařské tvorby se soustřeďuji především na možnosti transformace lidské figury, přičemž využívám různých klasických i netradičních sochařských materiálů. Textil vybraného kusu oděvu (v daném případě kabátu) je zpevněn v určitém okamžiku, který jsem transponovala do opeřené dutiny - kabátu, který si člověk před tím oblékal. Svou práci s "vnějším obalem člověka" v závěrečné pasáži textu osouvztažňuji s tvorbou českých i zahraničních umělců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.