Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sport ve volném čase adolescentů v obci Horoměřice
Palátová, Kristýna ; Slepičková, Irena (vedoucí práce) ; Kotlík, Kamil (oponent)
Název: Sport ve volném čase adolescentů v obci Horoměřice Cíle: Hlavním cílem této práce je identifikovat, jak adolescenti tráví svůj volný čas, jaké jsou jejich sportovní zájmy a zda obec Horoměřice poskytuje dostatek možností pro jejich sportování, dále na základě získaných výsledků navrhnout úpravy ke zlepšení možností sportování v obci. Metody: V této práci je využita kvalitativní metoda v podobě polostrukturovaného rozhovoru a kvantitativní metoda ve formě elektronického dotazníku. Polostrukturovaný rozhovor byl proveden s prvním místostarostou obce Horoměřice, který se věnuje rozvoji sportu v obci. Elektronický dotazník vyplňovali žáci druhého stupně místní základní školy. Dále byla použita situační analýza pomocí SWOT analýzy k určení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Na základě těchto metod pak byly vypracovány návrhy na zlepšení podmínek týkající se sportování adolescentů v obci. Výsledky: Z výsledků výzkumu vyplynulo, že adolescenti svůj volný čas nejčastěji tráví venku s kamarády. Na základě provedené analýzy týkající se toho, zda obec poskytuje dostatek možností pro sportování svých adolescentů, bylo zjištěno, že mezi silné stránky patří především lokalita obce a zájem vedení obce o zlepšení sportovní infrastruktury, slabými stránkami jsou naopak chybějící prostory pro...
Marketingový mix sportovního studia JOYfit
Palátová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix sportovního studia JOYfit Cíle: Cílem této práce je analyzovat stávající marketingový mix sportovního studia JOYfit. Na základě získaných podnětů pak navrhnout případné úpravy současného marketingového mixu, které by společnosti měly pomoci získat větší počet zákazníků. Metody: V této práci bylo zhodnocení stávajícího marketingového mixu provedeno prostřednictvím marketingového výzkumu. Byla využita kvalitativní metoda - neformální rozhovor a kvantitativní metoda konkrétně formou písemného dotazování. Dále byla použita situační analýza pomocí SWOT analýzy k určení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Výsledky: Marketingový mix sportovního studia JOYfit byl hodnocen velice kladně. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že je zapotřebí provést určité změny jen v některých jeho částech. Na základě zjištěných výsledků byla navržena doporučení pro zlepšení, a to především těchto částí marketingového mixu: produkt, cena, propagace, procesu a prezentace. V oblasti produktu bylo navrženo zvýšení počtu skupinových lekcí. U ceny jde o zvýšení cen jednotlivých lekcí. V oblasti propagace byly navrženy změny týkající se aktuálnosti webových, facebookových stránek, venkovní reklamy a benefitu pro zákazníky. V rámci procesu byla navržena změna otevírací doby. U prezentace jde o...
Marketingový mix sportovního studia JoyFit
Palátová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix sportovního studia JOYfit Cíle: Cílem této práce je analyzovat stávající marketingový mix sportovního studia JOYfit a sestavení SWOT analýzy a na základě získaných podnětů pak navrhnout případné úpravy současného marketingového mixu, které by společnosti měly pomoci získat větší počet zákazníků. Metody: V této práci bylo zhodnocení stávajícího marketingového mixu provedeno prostřednictvím marketingového výzkumu. Byla využita kvalitativní metoda - neformální rozhovor a kvantitativní metoda konkrétně formou písemného dotazování. Dále byla použita situační analýza pomocí SWOT analýzy k určení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Výsledky: Marketingový mix sportovního studia JOYfit byl hodnocen velice kladně. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že je zapotřebí provést určité změny jen v některých jeho částech. Na základě zjištěných výsledků byla navržena doporučení pro zlepšení, a to především těchto částí marketingového mixu: propagace, procesu a prezentace. V oblasti propagace byly navrženy změny týkající se aktuálnosti webových, facebookových stránek, venkovní reklamy a benefitu pro zákazníky. V rámci procesu byla navržena změna otevírací doby. U prezentace jde o rozšíření prostoru šaten a sportoviště. Klíčová slova: marketingový mix, 7P, SWOT analýza, JOYfit studio

Viz též: podobná jména autorů
2 Palatová, Klára
1 Palátová, Karolína
2 Palátová, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.