Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Od funkce k prostředku - komunikační mix reklamní kampaně Generali (sémiotická analýza)
Pajerová, Hedvika ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
(abstrakt) Tato bakalářská práce se zabývá reklamní kampaní pojišťovny Generali, která nikdy nebyla zrealizována. Kampaň byla vytvořena na základě zadání zástupců pojišťovny Generali jako skupinová seminární práce předmětu 3MG321 Marketingová komunikace, vyučovaného v letním semestru 2011 na Vysoké škole ekonomické v Praze. Autory kampaně jsou Jan Klusoň, Filip Mikschik, Hedvika Pajerová a Petra Pištěková. Nová strategie komunikace navrhovala komunikační mix obsahující TV, rádio, internet, outdoor, indoor, tisk a direct mail. Praktická část bakalářské práce zkoumá obdoby kampaně v těchto médiích a interpretuje je ze sémiotického hlediska. Při analýze je kladen zvláštní důraz na barvy červenou a bílou a také na znak lva. Tyto barvy a tento symbol používá pojišťovna Generali již od svého vzniku a jsou součástí jejího loga. Praktická část se opírá o teoretické podklady, jejichž součástí je výklad znaku lev z biologického, mytologického, heraldického a snového hlediska. V teoretické části je dále popsána historie loga Generali, tedy užití znaku lev a barev v něm, stejně jako popis výskytu znaku lev v české mediální krajině demonstrovaný na příkladu Českého lva, bez čehož by bylo nemožné kampaň správně interpretovat. Na závěr teoretické části je uveden obecný rozbor komunikačních prostředků, které jsou...
Sémiotická analýza brandu Staropramen a jeho přičlenění k marketingovému archetypu
Pajerová, Hedvika ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Cílem práce je podrobná analýza vizuální identity značky Staropramen na základě teorie využití archetypálních obrazů v marketingu. V teoretické části se zabývám archetypální teorií Jungových dvanácti archetypů, mezi které patří předobrazy toužící po nezávislosti: Neviňátko, Objevitel a Mudrc, archetypy toužící zanechat ve světě stopu: Hrdina, Psanec a Kouzelník, skupina toužící po sounáležitosti: Jeden z nás, Milenec a Klaun, skupina toužící dát světu řád: Pečovatel, Tvůrce a Vládce. Tato teorie je vztažena k využití poznatků z psychologie v marketingové praxi. Zvláštní důraz je kladen na rozdíly mezi jednotlivými archetypy dané touhy, ale také na teoretický základ vyprávění příběhů. V praktické části práce analyzuji vizuální identitu značky Staropramen, kterou rozebírám na jednotlivé prvky. Jejich význam dohledávám v pramenech z oblasti heraldiky, mytologie, botaniky, psychologie a etymologie. Na základě dohledaných asociací provádím komparativní analýzu s teoretickým základem popisujícím využití archetypů v marketingu, kdy popisuji body shody a body rozdílů. V závěru práce popisuji výsledky analýzy, které odhalily nejednotnou vizuální identitu značky Staropramen, a uvádím doporučení do budoucna, kterým je zdůraznění prvků archetypu Tvůrce ve vizuální identitě a navazujících komunikačních...
Sémiotická analýza brandu Staropramen a jeho přičlenění k marketingovému archetypu
Pajerová, Hedvika ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Cílem práce je podrobná analýza vizuální identity značky Staropramen na základě teorie využití archetypálních obrazů v marketingu. V teoretické části se zabývám archetypální teorií Jungových dvanácti archetypů, mezi které patří předobrazy toužící po nezávislosti: Neviňátko, Objevitel a Mudrc, archetypy toužící zanechat ve světě stopu: Hrdina, Psanec a Kouzelník, skupina toužící po sounáležitosti: Jeden z nás, Milenec a Klaun, skupina toužící dát světu řád: Pečovatel, Tvůrce a Vládce. Zvláštní důraz je kladen na rozdíly mezi jednotlivými archetypy dané touhy, ale také na teoretický základ vyprávění příběhů. Dále uvádím teoretický základ pro sémiotickou analýzu a závěry výzkumu pro účely své druhé diplomové práce, ve které se zabývám komunikací značky Staropramen. V praktické části práce analyzuji logo značky Staropramen, které rozebírám na jednotlivé prvky. Jejich význam dohledávám v podkladech z oblasti heraldiky, mytologie, botaniky, oneirologie a etymologie. Na základě dohledaných asociací provádím komparativní analýzu s teoretickým základem, kdy popisuji body shody a body rozdílů. V závěru práce popisuji výsledky analýzy, které odhalily nejednotnou vizuální identitu značky Staropramen, a uvádím doporučení do budoucna, kterým je zdůraznění prvků archetypu Tvůrce ve vizuální identitě a navazujících...
Sémiotická analýza brandu Staropramen a jeho přičlenění k marketingovému archetypu
Pajerová, Hedvika ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Cílem práce je podrobná analýza vizuální identity značky Staropramen na základě teorie využití archetypálních obrazů v marketingu. V teoretické části se zabývám archetypální teorií Jungových dvanácti archetypů, mezi které patří předobrazy toužící po nezávislosti: Neviňátko, Objevitel a Mudrc, archetypy toužící zanechat ve světě stopu: Hrdina, Psanec a Kouzelník, skupina toužící po sounáležitosti: Jeden z nás, Milenec a Klaun, skupina toužící dát světu řád: Pečovatel, Tvůrce a Vládce. Tato teorie je vztažena k využití poznatků z psychologie v marketingové praxi. Zvláštní důraz je kladen na rozdíly mezi jednotlivými archetypy dané touhy, ale také na teoretický základ vyprávění příběhů. V praktické části práce analyzuji vizuální identitu značky Staropramen, kterou rozebírám na jednotlivé prvky. Jejich význam dohledávám v pramenech z oblasti heraldiky, mytologie, botaniky, psychologie a etymologie. Na základě dohledaných asociací provádím komparativní analýzu s teoretickým základem popisujícím využití archetypů v marketingu, kdy popisuji body shody a body rozdílů. V závěru práce popisuji výsledky analýzy, které odhalily nejednotnou vizuální identitu značky Staropramen, a uvádím doporučení do budoucna, kterým je zdůraznění prvků archetypu Tvůrce ve vizuální identitě a navazujících komunikačních...
Návrh komunikační kampaně na pole dance s využitím Guerilla marketingu
Holomková, Kristina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pajerová, Hedvika (oponent)
Název: Návrh komunikační kampaně na pole dance s využitím Guerilla marketingu. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout komunikační strategii pro sportovní disciplínu pole dance, která by při budoucí realizaci mohla zvýšit povědomí o tomto sportu, a zlepšit jeho celkové vnímání. Metody: V práci byla použita metoda kvalitativního rozhovoru dle návodu s předsedkyní CPASF (Czech pole& aerial sports federation z.s.) a metoda analýzy dokumentů. Výsledky: V bakalářské práci byla vyhodnocena nynější situace pole dance a v návaznosti na to, byla navrhnuta marketingová komunikace v podobě Guerilla kampaně. Klíčová slova: pole dance, marketingová komunikace, guerilla marketing, flashmob
Od funkce k prostředku - komunikační mix reklamní kampaně Generali (sémiotická analýza)
Pajerová, Hedvika ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
(abstrakt) Tato bakalářská práce se zabývá reklamní kampaní pojišťovny Generali, která nikdy nebyla zrealizována. Kampaň byla vytvořena na základě zadání zástupců pojišťovny Generali jako skupinová seminární práce předmětu 3MG321 Marketingová komunikace, vyučovaného v letním semestru 2011 na Vysoké škole ekonomické v Praze. Autory kampaně jsou Jan Klusoň, Filip Mikschik, Hedvika Pajerová a Petra Pištěková. Nová strategie komunikace navrhovala komunikační mix obsahující TV, rádio, internet, outdoor, indoor, tisk a direct mail. Praktická část bakalářské práce zkoumá obdoby kampaně v těchto médiích a interpretuje je ze sémiotického hlediska. Při analýze je kladen zvláštní důraz na barvy červenou a bílou a také na znak lva. Tyto barvy a tento symbol používá pojišťovna Generali již od svého vzniku a jsou součástí jejího loga. Praktická část se opírá o teoretické podklady, jejichž součástí je výklad znaku lev z biologického, mytologického, heraldického a snového hlediska. V teoretické části je dále popsána historie loga Generali, tedy užití znaku lev a barev v něm, stejně jako popis výskytu znaku lev v české mediální krajině demonstrovaný na příkladu Českého lva, bez čehož by bylo nemožné kampaň správně interpretovat. Na závěr teoretické části je uveden obecný rozbor komunikačních prostředků, které jsou...
Analýza marketingové komunikace značky Staropramen a určení jejího archtypu
Pajerová, Hedvika ; Říha, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je určit klíčové znaky použité v konkrétní kampani společnosti Staropramen a na základě jejich působení na vybrané zástupce cílové skupiny tohoto podniku určit, v duchu kterého z archetypů tato kampaň komunikuje. Analyzovanou kampaní je komunikace společnosti realizovaná v průběhu roku 2014 při příležitosti oslav 145. výročí založení pivovaru na pražském Smíchově. Kampaň analyzuji pomocí kvalitativního marketingového výzkumu, metodou focus group založenou na zkoumání asociací. Zvláštní důraz je v práci kladen na význam archetypálního základu komunikace jako silného nástroje brand buildingu. Závěrem práce je určení archetypu, v duchu kterého v tomto případě společnost komunikuje. Tím je zástupce skupiny Žádný člověk není ostrov s názvem Jeden z nás. Práce je součástí komplexního sémiotického výzkumu značky Staropramen a její komunikace.
Product placement v hudebních videoklipech v České republice
Pajerová, Hedvika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
V mé bakalářské práce se zabývám zmapováním současné situace, která panuje v České republice v oblasti product placementu v hudebních videoklipech. Analýza situace je založena na rozboru českých i zahraničních videoklipů a na rozhovorech s odbornou veřejností. Vztah laické veřejnosti k product placementu postihuji pomocí dotazníkového šetření provedeného pouze online. V závěru praktické části je nastíněno konkrétní řešení product placementu ve videoklipu nezávislé, tedy undergroundové, české kapely. Tato akademická práce by měla přispět k většímu rozšíření product placementu v prostředí českých hudebních videoklipů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.