Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nová scéna Besedního domu Vyškov - novotvar v historickém prostředí
Pagáč, Martin ; Plášil, Jiří (oponent) ; Koutný, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit dostavbu ke stávajícímu Besednímu domu ve Vyškově. Návrh řeší prostor v místě proluky vzniklé v průběhu 20. století a zatraktivnění vstupu do centra města v této části městské památkové zóny. Návrh v tomto místě upřednostňuje průchod pro pěší s parkovacími místy pouze pro zaměstnance okolních objektů, zaměstnance a divadelníky pro besední dům a případně pro rezidenty. Parkoviště je přesunuto za objekt bývalé fary (dům s č.p. 2). Navržená budova respektuje návaznost na výšku podlaží a výškové dělení fasády sousedního objektu besedního domu. Ve stávajícím besedním domě dochází ke kontaktu několika druhů funkcí a to je pro tento stávající objekt v nynějším stavu vysoká zátěž. Dostavba doplňuje besední dům o nový sál s foyer, zázemím pro zaměstnance a členy divadelního spolku a také funguje jako víceúčelový objekt. Návrh je rozdělen do 3 etap. První etapa řeší dopravní situaci v ulici Kostelní a řeší návaznost nejen nové dostavby besedy, ale také okolních objektů, včetně obchodního domu a obytné zástavby v tomto místě. Ve druhé etapě dochází k samotné realizaci dostavby vyškovské besedy s co nejmenším narušením provozu stávající besedy. Třetí etapa řeší blízké okolí a úpravu ploch v těsné blízkosti dostavby a umožňuje vytvořit dostatečný předprostor pro rozptylové plochy před vstupem do nově navržené dostavby. Třetí fáze je spojena s úpravami ve stávajícím besedním domě – přesun hygienických zařízení do novostavby a zvětšení foyeru.
Marketing Strategy of BIOlight for the Czech Market
Pagáč, Martin ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master´s thesis is focused on developing a marketing strategy for BIOlight company, which resells light therapy devices. The company is planning to penetrate the Czech market and needs a sufficient marketing strategy. This thesis offers such a strategy, which was made according to the analysis of Slovak-Czech market similarities.
Nové využití bývalých vojenských areálů v Brně
Pagáč, Martin ; Plášil, Jiří (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit koncept návrhu území po bývalých Jaselských kasárnách v lokalitě Brno-Ponava. Návrh řeší urbanistické vazby v území a jejich možné využití do dalších let. Práce vychází z konceptu územního plánu města Brna, kde dochází k vytvoření propojení mezi ulicemi Šumavská a Sportovní. Je zde navržena nová bloková zástavba obsahující funkce bydlení, služeb, hotelového ubytování a polyfunkčního objektu. Tento projekt využívá potenciál areálu v blízkosti centra města a navrhuje i další prvky, jako je nová smyčka tramvají, dvě nové ulice a do hlavní ulice orientovaný živý parter s komerčními plochami. Je zde řešeno také využití nově vzniklých vnitrobloků v podobě předzahrádek a veřejně přístupných ploch městské zeleně. Tímto vznikne nový park uvnitř samotného bloku. Návrh se detailněji zabývá možným dispozičním řešením a variantami moderního bydlení v centrech měst a nabízí byty od nejmenších velikostí až po nadstandardně řešené bytové varianty. Objekty orientované do ulice Štefánikova vychází z tradičního pojetí fasád a dispozic. Naopak navržené objekty ve východní a jižní části areálu vychází z moderního pojetí dispozic bytů a konstrukčních řešení jednotlivých domů. V několika objektech jsou navrženy velké přístupné pavlače, které umožňují zlepšit komunikaci mezi obyvateli domu, ale také komfort v užívaní domu. Všechny bytové domy jsou v podzemním podlaží vybaveny garážemi navrženými pro obyvatele bytů. Dominantou celého komplexu je navržený nárožní objekt a osově zrcadlený hotel. Pro odpočinek nejen místních obyvatel je zde navržen jednoduchý objekt wellness lázní, který dává jiný pohled na u nás tradiční lázeňství. Pro doplnění nově vzniklých bytů v této lokalitě je zde také navrženo umístění mateřské školky, která je navržena podle moderních výukových metod a co nejvíce s citem pro potřeby malých dětí a jejich prvního setkání s architekturou. I když samotná lokalita leží mimo památkovou zónu, tato studie se snaží respektovat tradiční pojetí bytové zástavby v centrech našich měst a tradiční architektury domů.
Návrh internetových stránek
Pagáč, Martin ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá vytváraním internetových stránok súčasných trendov, požiadaviek a webdesignom. Poukazuje na rozdiely vo vývoji webdesignu od začiatkov používania internetu až po súčasnosť, skúma proces tvorby vhodného designu webových stránok z hľadiska užívateľa (zákazníka) a obsahuje návrh fungujúceho internetového obchodu spĺňajúceho všetky požiadavky modernej a efektívnej internetovej prezentácie.
Creep behaviour of 316L stainless steel prepared by 3D printing
Dymáček, Petr ; Kloc, Luboš ; Gabriel, Dušan ; Masák, Jan ; Pagáč, M. ; Halama, R.
The 3D printed 316L stainless steel produced by selective laser melting (SLM) was subjected to short term creep testing at 700 °C. Two directions of printing: i) horizontal and ii) vertical, were selected to test the creep performance of the steel. Comparison with the open literature data shows very good short-term creep properties of 3D printed steel that are superior to conventional steel. Both studied directions of printing show similar results so the steel can be considered from creep point of view as isotropic. The solution annealing prior to the creep testing slightly, but not substantially, lowers the creep performance of the steel.
Nové využití bývalých vojenských areálů v Brně
Pagáč, Martin ; Plášil, Jiří (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit koncept návrhu území po bývalých Jaselských kasárnách v lokalitě Brno-Ponava. Návrh řeší urbanistické vazby v území a jejich možné využití do dalších let. Práce vychází z konceptu územního plánu města Brna, kde dochází k vytvoření propojení mezi ulicemi Šumavská a Sportovní. Je zde navržena nová bloková zástavba obsahující funkce bydlení, služeb, hotelového ubytování a polyfunkčního objektu. Tento projekt využívá potenciál areálu v blízkosti centra města a navrhuje i další prvky, jako je nová smyčka tramvají, dvě nové ulice a do hlavní ulice orientovaný živý parter s komerčními plochami. Je zde řešeno také využití nově vzniklých vnitrobloků v podobě předzahrádek a veřejně přístupných ploch městské zeleně. Tímto vznikne nový park uvnitř samotného bloku. Návrh se detailněji zabývá možným dispozičním řešením a variantami moderního bydlení v centrech měst a nabízí byty od nejmenších velikostí až po nadstandardně řešené bytové varianty. Objekty orientované do ulice Štefánikova vychází z tradičního pojetí fasád a dispozic. Naopak navržené objekty ve východní a jižní části areálu vychází z moderního pojetí dispozic bytů a konstrukčních řešení jednotlivých domů. V několika objektech jsou navrženy velké přístupné pavlače, které umožňují zlepšit komunikaci mezi obyvateli domu, ale také komfort v užívaní domu. Všechny bytové domy jsou v podzemním podlaží vybaveny garážemi navrženými pro obyvatele bytů. Dominantou celého komplexu je navržený nárožní objekt a osově zrcadlený hotel. Pro odpočinek nejen místních obyvatel je zde navržen jednoduchý objekt wellness lázní, který dává jiný pohled na u nás tradiční lázeňství. Pro doplnění nově vzniklých bytů v této lokalitě je zde také navrženo umístění mateřské školky, která je navržena podle moderních výukových metod a co nejvíce s citem pro potřeby malých dětí a jejich prvního setkání s architekturou. I když samotná lokalita leží mimo památkovou zónu, tato studie se snaží respektovat tradiční pojetí bytové zástavby v centrech našich měst a tradiční architektury domů.
Nová scéna Besedního domu Vyškov - novotvar v historickém prostředí
Pagáč, Martin ; Plášil, Jiří (oponent) ; Koutný, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit dostavbu ke stávajícímu Besednímu domu ve Vyškově. Návrh řeší prostor v místě proluky vzniklé v průběhu 20. století a zatraktivnění vstupu do centra města v této části městské památkové zóny. Návrh v tomto místě upřednostňuje průchod pro pěší s parkovacími místy pouze pro zaměstnance okolních objektů, zaměstnance a divadelníky pro besední dům a případně pro rezidenty. Parkoviště je přesunuto za objekt bývalé fary (dům s č.p. 2). Navržená budova respektuje návaznost na výšku podlaží a výškové dělení fasády sousedního objektu besedního domu. Ve stávajícím besedním domě dochází ke kontaktu několika druhů funkcí a to je pro tento stávající objekt v nynějším stavu vysoká zátěž. Dostavba doplňuje besední dům o nový sál s foyer, zázemím pro zaměstnance a členy divadelního spolku a také funguje jako víceúčelový objekt. Návrh je rozdělen do 3 etap. První etapa řeší dopravní situaci v ulici Kostelní a řeší návaznost nejen nové dostavby besedy, ale také okolních objektů, včetně obchodního domu a obytné zástavby v tomto místě. Ve druhé etapě dochází k samotné realizaci dostavby vyškovské besedy s co nejmenším narušením provozu stávající besedy. Třetí etapa řeší blízké okolí a úpravu ploch v těsné blízkosti dostavby a umožňuje vytvořit dostatečný předprostor pro rozptylové plochy před vstupem do nově navržené dostavby. Třetí fáze je spojena s úpravami ve stávajícím besedním domě – přesun hygienických zařízení do novostavby a zvětšení foyeru.
Návrh internetových stránek
Pagáč, Martin ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá vytváraním internetových stránok súčasných trendov, požiadaviek a webdesignom. Poukazuje na rozdiely vo vývoji webdesignu od začiatkov používania internetu až po súčasnosť, skúma proces tvorby vhodného designu webových stránok z hľadiska užívateľa (zákazníka) a obsahuje návrh fungujúceho internetového obchodu spĺňajúceho všetky požiadavky modernej a efektívnej internetovej prezentácie.
Marketing Strategy of BIOlight for the Czech Market
Pagáč, Martin ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master´s thesis is focused on developing a marketing strategy for BIOlight company, which resells light therapy devices. The company is planning to penetrate the Czech market and needs a sufficient marketing strategy. This thesis offers such a strategy, which was made according to the analysis of Slovak-Czech market similarities.
Ocenění podniku Okna Rabien
Pagáč, Martin ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Cílem práce je stanovit hodnotu společnosti Okna Rabien pro její současné vlastníky. Firma Okna Rabein je výrobní podnik působící především v odvětví výroby plastových oken a dveří. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část shrnuje základní principy a metody používané při oceňování podniků. Praktická část obsahuje strategickou a finanční analýzu, rozbor generátorů hodnoty, finanční plán a samotné ocenění. Hodnota společnosti je stanovena pomocí metody diskontovaných peněžních toků pro vlastníky a věřitele k 1.1.2010.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
10 Pagáč, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.