Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza biometrických autentizačních mechanismů smartphonů
PRAŽÁK, Daniel
Bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací metod za účelem analýzy nejrozšířenějších autentizačních biometrických mechanismů v chytrých telefonů. Teoretická část seznamuje čtenáře s problematikou autentizačních mechanismů a pojednává o dostupných technologiích využívaných ve smartphonech. Praktická část zahrnuje návrh a testování popsaných metod na snímačích otisků prstů a funkcí rozpoznání obličeje u chytrých telefonů s operačními systémy Android a iOS. Na závěr je vyhodnocena úspěšnost analýzy a míra zabezpečení testovaných senzorů.
Analýza biometrických mechanismů smartphonů
PRAŽÁK, Daniel
Bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací metod za účelem analýzy senzorů otisků prstů v chytrých telefonů. Teoretická část seznamuje čtenáře s problematikou autentizačních mechanismů a pojednává o dostupných technologiích využívaných ve smartphonech. Praktická část zahrnuje návrh a testování popsaných metod na snímačích chytrých telefonů s operačními systémy Android a iOS. Na závěr je vyhodnocena úspěšnost analýzy a míra zabezpečení testovaných senzorů.
Digitální technologie ve výuce biologie člověka
Pražák, Daniel ; Vančata, Václav (vedoucí práce) ; Hlaváčová, Lucie (oponent)
Digitální technologie jsou již řadu let přítomny ve vzdělávacím prostředí nejen v České republice a stávají se relativně častým prostředkem pro zatraktivnění výuky. Mají velký potenciál ve zlepšení názornosti v obtížně představitelných oblastech, kam patří také biologie člověka a konkrétně jeho anatomie. Předkládaná práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části shrnuje dostupnou odbornou literaturu, která se věnuje východiskům pro práci s digitálními technologiemi ve výuce, mapuje proces zavádění digitálních technologií do škol v České republice a popisuje jednotlivé prvky a metody spojené s výukou prostřednictvím digitálních technologií. V praktické části jsou popsány výsledky šetření formou smíšeného výzkumu mezi žáky základních a středních škol, učiteli a studenty učitelství. Získaná data jsou v závěrečné diskuzi komparována s některými z relevantních minulých šetření, která byla realizována různými subjekty. Praktickou součástí práce jsou také návrhy konkrétních scénářů využití digitálních technologií ve výuce biologie člověka, popis jejich pilotáže a reflexe těchto scénářů. KLÍČOVÁ SLOVA biologie člověka; anatomie; digitální technologie; ICT; tablet; LMS; e-learning; m-learning
Hanuš Hachenburg 1929 -1944
Pražák, Daniel ; Míšková, Alena (vedoucí práce) ; Koura, Petr (oponent)
Tato práce se věnuje osudu židovského básníka Hanuše Hachenburga, který byl ve svých 14 letech zavražděn v plynové komoře v Osvětimi-Březince. Ve své první části práce mapuje jeho život od jeho nejasného dětství s rodiči, života v sirotčinci a transportu do Terezína až do pobytu v Osvětimi-Březince. Na život v Terezíně bude brán větší zřetel, zejména s ohledem k jeho tvorbě v chlapeckém časopise Vedem. V závěru této části je popsán život v Terezínském rodinném táboře a jeho fungování. Druhá část práce je věnována druhému životu Hanuše Hachenburga. Autor v ní popisuje projekty a jejich výsledky, které se věnovaly osobě Hanuše Hachenburga v posledních pěti letech. KLÍČOVÁ SLOVA Terezín, holocaust, Osvětim, poezie, Vedem, Hanuš Hachenburg

Viz též: podobná jména autorů
4 Pražák, Daniel
2 Pražák, David
1 Pražák, Dennis
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.