Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přírodní zajímavosi okolí Petrovic u Sedlčan a jejich využití v učení o přírodě na 1.stupni základní školy
POSPÍŠILOVÁ, Věra
Tato diplomová práce zpracovává přírodovědná a vlastivědná témata. Obsahuje návrhy tří přírodovědných vycházek, které jsou zaměřeny na opakování a rozšíření učiva ve čtvrtém a pátém ročníku základní školy. Obsahuje teoretickou část, vztahující se k učivu, metodám i formám výuky a návrhy vycházek včetně zpracovaných didaktických materiálů. Jejím cílem je prostřednictvím zážitkových aktivit posílit vztah žáků k přírodě, upevnit jejich znalosti a lépe poznat Petrovice i jejich blízké okolí.
Využití programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT) ve výuce moderních dějin na základní škole
Pospíšilová, Věra ; Havlůjová, Hana (vedoucí práce) ; Parkan, František (oponent)
Tato práce se zabývá metodami programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT) a možnostmi jejich využití ve výuce moderních dějin na základní škole. V teoretické části práce jsou vysvětleny východiska a metody programu, především jeho klíčový výukový model E-U- R (evokace - uvědomění si významu - reflexe). Východiska programu jsou dána do souvislosti s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání (RVP ZV), aby bylo jasně patrné, že RWCT může přispět k naplnění cílů vzdělávání na úrovni klíčových kompetencí i vzdělávacího oboru. V praktické části práce se nachází deset návrhů vyučovacích hodin zaměřených na 60. léta 20. století, které se drží výukového modelu E-U-R a využívají metody programu RWCT. Cílem práce je sloužit jako praktický průvodce pro učitele, kteří hledají inspiraci pro výuku daného historického období, či hledají nové cesty jak svou výuku zlepšit a obohatit. KLÍČOVÁ SLOVA RVP ZV, RWCT, metody, E-U-R, 60. léta 20. století, moderní dějiny, základní škola
Teaching English Dental Fricatives to Czech EFL Students . An Action Research Project
Pospíšilová, Věra ; Červinková Poesová, Kristýna (vedoucí práce) ; Žďárek, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje realizaci pedagogického akčního výzkumu zaměřeného na výuku výslovnosti anglických dentálních frikativ /θ/ a /ð/ v prostředí českých studentů angličtiny. Teoretická část se zabývá popisem místa a způsobu artikulace dentálních frikativ ve standardní angličtině a ve vybraných anglických akcentech. Dále se práce zabývá výukou anglické výslovnosti v českém vzdělávacím prostředí a specifickými problémy studentů a učitelů při výuce cílových hlásek. Praktická část se zaměřuje na konkrétní ukázku akčního výzkumu, který autorka realizovala v jednom ze svých kurzů angličtiny během ledna a února 2011 s cílem zlepšit metodiku své výuky a pomoci svým studentům odstranit jejich problémy s výslovností anglických dentálních frikativ.

Viz též: podobná jména autorů
6 POSPÍŠILOVÁ, Vendula
3 POSPÍŠILOVÁ, Vladimíra
6 Pospíšilová, Vendula
16 Pospíšilová, Veronika
3 Pospíšilová, Vladimíra
4 Pospíšilová, Věra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.