Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění fairtrade produktů ve vybraných oblastech veřejné správy
PACLÍK, Ladislav
Tato diplomová práce je zaměřena především na fair trade a možnosti jeho uplatnění ve vybraných oblastech veřejné správy v České republice. Teoretická část práce se zabývá systémem fair trade, jeho principy, projekty, které jsou realizovány na jeho podporu a konkrétními příklady těchto projektů. Mimo jiné jsou zde zmíněny i komodity, které jsou v rámci fairtradové certifikace pěstovány. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření. Součástí průzkumu je dotazník, který byl zaslán krajským úřadům České republiky a vybraným městským úřadům Jihočeského kraje. Dotazník je zaměřen na účast těchto orgánů v systému fair trade, spotřebu fairtradových výrobků v provozu úřadů a také na možnosti zapojení se do certifikace "Fairtradový úřad". Cílem diplomové práce je zjistit aktuální zapojení krajských úřadů a městských úřadů Jihočeského kraje v systému fair trade, podporu tohoto systému a aktivity, které jsou v rámci této podpory realizovány.
Základní produktové a prodejní formáty čaje. Čajovny
PACLÍK, Ladislav
Tato bakalářská práce je zaměřena především na čaj a jeho popularitu mezi jeho konzumenty, a také na popularitu fenoménu čajoven v České republice. Teoretická část práce je soustředěna na rostlinu Camellia sinensis, ze které se čaj vyrábí. Pozornost je zaměřena na pěstování čaje, úpravu a zpracování čaje, rozdělení čaje z nejrůznějších pohledů a obchod s čajem. Mimo jiné je zde zmíněno rozdělení čaje podle českých legislativních norem. Praktická část je rozdělena do tří částí. První část spočívá v analýze produktových a prodejních formátů čaje na českém trhu, to znamená v jakých formách a na jakých místech mohou konzumenti čaj zakoupit (např. v maloobchodní síti, v lékárně, v obchodě se zdravou výživou apod.). Druhá část představuje dotazníkové šetření, které zjišťuje preference v konzumaci čaje a popularitu čajoven mezi spotřebiteli, ve snaze zjistit, který prodejní formát čaje je mezi spotřebiteli nejoblíbenější. Třetí část je založena na rozhovoru s panem Alešem Juřinou, jednatelem společnosti Spolek milců čaje, s.r.o., která provozuje franchisovou síť čajoven v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a v USA.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.