Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového mixu společnosti
Kovářová, Vlaďka ; Přikrylová, Renáta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti STAVING Olomouc, s.r.o. Teoretická kapitola je věnována návrhům východisek marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé části. Analytická kapitola obsahuje rozbor marketingového mixu dané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová kapitola obsahuje návrhy na zlepšení.
Návrh marketingového mixu společnosti
Kovářová, Vlaďka ; Přikrylová, Renáta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti STAVING Olomouc, s.r.o. Teoretická kapitola je věnována návrhům východisek marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé části. Analytická kapitola obsahuje rozbor marketingového mixu dané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová kapitola obsahuje návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.