Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie produktu
Přichystalová, Romana ; Přichystalová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikační strategie svatebního salonu La Queen. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, která slouží pro přiblížení dané problematiky. Ve druhé části práce je obsažena analýza současného stavu svatebního salonu, která je zakončena vlastním průzkumem, kde byly vyhodnoceny zveřejněné dotazníky. Hlavním cílem diplomové práce je, na základě provedených analýz a zpracovaných dostupných informací z vlastního průzkumu, navrhnout soubor opatření vedoucích k formulaci vhodné marketingové komunikační strategie produktu vybrané firmy.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Přichystalová, Petra ; Medková, Jana (oponent) ; Pernica, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení finanční situace podniku Truhlářství Roman Parolek, s. r. o. v průběhu let 2011 až 2014. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, která slouží pro přiblížení dané problematiky. Dále jsou zde popsány metody a způsoby výpočtu finanční analýzy. Druhá část je zaměřena na analýzu vnitřního a vnějšího okolí podniku a samotné provedení finanční analýzy. Na závěr jsou, dle zjištěných výsledků, analyzována slabá místa podniku a navržena opatření, která by měla přispět ke zlepšení finanční situace podniku.

Viz též: podobná jména autorů
1 Přichystalová, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.