Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 192 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Historie lyžování v Krušných horách
Pfeiferová, Pavlína ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Práce sleduje vznik a historii lyžařských spolků, klubů a lyžařských center v Krušnohoří. Pro zjištění faktů a daných událostí jsem použila a prostudovala kroniky, výroční zprávy, literaturu, startovní listiny a fotografie, které dokumentují lyžování v Krušných horách. Důležitou součástí této práce jsou návštěvy lyžařských muzeí a zejména rozhovory s pamětníky a účastníky lyžařských soutěží. Práce se zabývá historií lyžování jako celku a následně se soustřeďuje na oblast karlovarské části Krušných hor, zejm. pak na oblast Abertam a jeho blízkého okolí.
Vybavení používané v zimních horách v neupraveném terénu
Žegklitz, Martin ; Mojžíš, Otakar (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Tématem této práce je vybavení používané v zimních horách v neupraveném terénu. Práce je čistě deskriptivního charakteru. Popisuje celé spektrum používaného vybavení pro aktivity skialpinismus, freeride, backcountry, telemark a treking. Je rozdělena do několika kapitol podle určení a využití jednotlivých druhů vybavení. V první části je popsáno vybavení pro samostatný pohyb. V druhé části je popsáno vybavení související s bezpečností a záchranou. Třetí část je věnována batohům. Kapitola následující pak popisuje outdoorové oblečení. Pátá kapitola je zaměřena na vybavení potřebné pro nocování v zimní přírodě. Samostatná kapitola pak popisuje další doplňkové vybavení a v poslední části je stručně rozebráno horolezecké vybavení. V práci jsou uvedeny konkrétní příklady aktuálně dostupného vybavení.
Metodika základů sportovního tréninku krasobruslení dětí mladšího školního věku
Halodová, Eva ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Název práce: Metodika základů sportovního tréninku krasobruslení dětí mladšího školního věku Cíl: Zmapování metodiky základních prvků krasobruslení v tréninku dětí mladšího školního věku z odborné literatury a její ověření v tréninku. Doplnění této metodiky na základě poznatků získaných z dotazníkového šetření, dále v průběhu konzultací s trenéry a tréninků. Práce zahrnuje základy bruslení, obraty, kroky, piruety a skoky. Klíčová slova: krasobruslení, bruslení, metodika, bruslař, dítě, základ, prvek, skok, pirueta.
Rozvoj rychlosti, výbušnosti a práce nohou u florbalistů v přípravném období
Hruška, Michal ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Tento text je určen všem zájemcům z řad široké veřejnosti, především však jako vzdělávací materiál úzkého spektra učitelů a trenérů florbalu. Práce zahrnuje kapitoly věnující se historii a pravidlům florbalu, popisu modifikací florbalu a obecné charakteristice florbalového tréninku na soustředění.
Pohybové hry v přírodě předškolních dětí
Hančová, Marta ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Využití pohybových her v přírodě jako součásti ozdravného programu. Pomocí dotazníku a osobního rozhovoru zjišťuji, jak jsou v praxi mateřských škol využívány Pohybové hry v přírodě, dále pak zda mají mateřské školy vypracován svůj ozdravný program a skrze jaké složky jej naplňují. Mé očekávání se potvrzuje, neboť se ukazuje, že většina mateřských škol svůj ozdravný program nemá, přesto však jednotlivé složky, jako je dodržování pitného režimu, pravidelný pobyt venku, preventivní cviky pro správné držení těla relaxační cvičení apod., do svého každodenního programu zařazují. Pohybové hry v přírodě Jsou dle možností využívány, ne však přímo v souvislosti s ozdravným programem.
Výběr a trénink fotbalových talentů
Poslušný, Daniel ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou výběru a tréninku fotbalových talentů v mládežnických družstvech 1.FK Příbram. Fotbal hraji již od útlého dětství, proto můžu využít i své zkušenosti z problematiky výběru a výchovy fotbalových talentů. Teoretickou část jsem rozdělil na osm kapitol. V první kapitole je popsána historie fotbalu. V druhé kapitole je popsána historie fotbalu v naší zemi. Třetí kapitola se věnuje charakteristice současného pojetí fotbalu. Následuje kapitola čtvrtá, kde jsou graficky znázorněny fotbalové soutěže, a to od věkové kategorie přípravka až po dospělou kategorii mužů. V páté kapitole je podrobně rozepsán obsah herního výkonu jednotlivce, brankáře a také osobnost trenéra a jeho práce. Kapitola šestá se věnuje převážně charakteristikám věkových období od přípravky po starší žáky. Předposlední kapitola obsahuje cíle, obsah a výstup sportovní přípravy jednotlivých věkových skupin. V poslední osmé kapitole je popsán talent a výběr talentů. Výzkumná část je tvořena vlastním výzkumem výběru a výchovy talentů. Ve své práci jsem stanovil hypotézy a na základě výsledků výzkumu se hypotézy potvrdí nebo vyvrátí. Součástí mé práce je také empirické šetření, kde jsem použil metodu dotazníku a metodu strukturovaného rozhovoru včetně grafického znázornění. Klíčová slova fotbal,...
In-line bruslení dětí předškolního věku
Rácová, Šárka ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit, zdali je dítě v předškolním věku schopno osvojit si in- line bruslení a zjistit, jak je tato pohybová aktivita využívána u dětí tohoto věku ve školní i mimoškolní formě. Zkoumají se také podmínky pro in-line bruslení v dané lokalitě. Dále je vytvořena metodika výuky jízdy na in-line bruslích u dítěte předškolního věku. Metodika je podložena experimentem. Hlavním výzkumným problémem práce, je zkoumání realizace in- line bruslení s dětmi v předškolním věku. První kapitola teoretické části se zabývá obecnými informacemi o in-line bruslení, což je krátké seznámení s historií tohoto sportu, rozdělení na různé odvětví a seznámení s existencí vybavení vhodného pro in-line bruslení. Druhá kapitola se zaměřuje na in-line bruslení a zdraví. Jsou zde popsána pozitiva i negativa této pohybové činnosti ovlivňující zdraví jedince, charakterizace předškolního věku, motorický vývoj a kdy je vhodné s tímto sportem u dětí začít. Třetí kapitola teoretické části se zaměřuje na techniku a metodiku in-line bruslení. Praktická část se zabývá hodnocením úrovně zvládnutí in-line bruslení předškolního dítěte, které je zkoumáno za pomoci výzkumných metod pozorování, dotazníku a experimentu. Prostřednictvím dotazníků se dozvídáme, zdali in-line bruslení provozují s předškolními dětmi Mateřské...
Možnosti rozvoje dítěte raného věku pomocí pohybu
Chadimová, Helena ; Dvořáková, Hana (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Anotace: Diplomová práce se zabývá možnostmi a způsoby rozvoje dítěte v předškolním věku. Cílem práce je prokázání pozitivního vlivu řízených pohybových aktivit a větší efektivity na proces učení se dovednostem, znalostem a rozvoji schopností, dětí ve věku od dvou do čtyř let, a to v rámci všech pěti vzdělávacích oblastí RVP PV. Využita byla metoda experimentu spočívajícího v realizaci čtrnáctidenního působení na experimentální skupinu dětí s cílem působit na jejich celkový rozvoj pomocí pohybových aktivit. Šetření bylo založené na absolvování výchovně vzdělávacího programu využívajícího pohybové i nepohybové aktivity, na vstupním a výstupním měření úrovně týchž dílčích schopností, dovedností a znalostí dvou skupin dětí po osmi členech a srovnání získaných výsledků. Zjištěno přitom bylo, že pohybové aktivity lze u předškolních dětí využít v rámci výchovně vzdělávacího procesu coby jednu z jeho složek, a to jako se srovnatelným efektem jako při využití aktivit nepohybového charakteru. Klíčová slova Pohyb, ontogenetický vývoj, rozvoj dítěte, předškolní věk, hra

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 192 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.