Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace digitálních technologií ve vzdělávání
Přibyl Durlinová, Dominika
Cílem této diplomové práce je analyzovat strategické a další dokumenty, které jsou zaměřené na distanční výuku na základních školách. Cílem je také popsat, jak probíhala distanční výuka na základních školách pomocí digitálních technologií a poukázat na její specifika včetně pozitiv a negativ. Strategické a další dokumenty jsou podkladem pro zjištění připravenosti pedagogických pracovníků a škol na přechod k distanční výuce. Z důvodu pandemie COVID-19 došlo k uzavření škol a bylo nutné přejít na distanční výuku, která byla online. Školy a pedagogičtí pracovníci se museli v krátkém období adaptovat a implementovat digitální technologie ve vzdělávání. Diplomová práce se zaměřuje na implementaci digitálních technologií ve vzdělávání v rámci distanční výuky. V moderním světě, je každý jedinec čím dál tím více odkázán na používání technologií, čemuž není jinak ani ve vzdělávání. Učitelé jsou klíčovými aktéry, kteří implementují digitální technologie ve vzdělávání. Na implementaci digitálních technologií ve vzdělávání je nutné hledět nejen jako na technologický proces, ale také na proces pedagogický. Tato práce je kvalitativní analýzou, která se zabývá digitálními technologiemi během distanční výuky. Teoretická část je vypracována na základě rešerše odborné literatury zaměřené na digitální technologie....
Implementace digitálních technologií ve vzdělávání
Přibyl Durlinová, Dominika ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kursch, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat strategické a další dokumenty, které jsou zaměřené na distanční výuku na základních školách. Cílem je také popsat, jak probíhala distanční výuka na základních školách pomocí digitálních technologií a poukázat na její specifika včetně pozitiv a negativ. Strategické a další dokumenty jsou podkladem pro zjištění připravenosti pedagogických pracovníků a škol na přechod k distanční výuce. Z důvodu pandemie COVID-19 došlo k uzavření škol a bylo nutné přejít na distanční výuku, která byla online. Školy a pedagogičtí pracovníci se museli v krátkém období adaptovat a implementovat digitální technologie ve vzdělávání. Diplomová práce se zaměřuje na implementaci digitálních technologií ve vzdělávání v rámci distanční výuky. V moderním světě, je každý jedinec čím dál tím více odkázán na používání technologií, čemuž není jinak ani ve vzdělávání. Učitelé jsou klíčovými aktéry, kteří implementují digitální technologie ve vzdělávání. Na implementaci digitálních technologií ve vzdělávání je nutné hledět nejen jako na technologický proces, ale také na proces pedagogický. Tato práce je kvalitativní analýzou, která se zabývá digitálními technologiemi během distanční výuky. Teoretická část je vypracována na základě rešerše odborné literatury zaměřené na digitální technologie....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.