Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Frimlová, Pavlína ; Páleníková, Zuzana (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením finanční situace společnosti Chládek a Tintěra, Pardubice a.s. během let 2003 - 2006 pomocí vybraných finančních ukazatelů. Jsou zde také posuzovány silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby společnosti. Na základě vyhodnocení finanční situace jsou navržena možná řešení, která povedou ke zlepšení stávající situace společnosti.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Frimlová, Pavlína ; Páleníková, Zuzana (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením finanční situace společnosti Chládek a Tintěra, Pardubice a.s. během let 2003 - 2006 pomocí vybraných finančních ukazatelů. Jsou zde také posuzovány silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby společnosti. Na základě vyhodnocení finanční situace jsou navržena možná řešení, která povedou ke zlepšení stávající situace společnosti.
Vplyv sadzby dane z príjmov na prosperitu štátů vo vybraných krajinách EÚ
Páleníková, Zuzana
V práci je popsán vývoj a významné změny v systémech přímého zdanění Slovenska, Česka a Maďarska. Pomocí regresní a korelační analýzy jsou popsány vlivy nominálních sazeb daní z příjmů fyzických a právnických osob na vývoj HDP a míry nezaměstnanosti. Analýza tvoří základ pro vyvození doporučení v oblasti výše nominálních sazeb jednotlivých států.
Režisér a inscenace tzv. nepravidelného textu
Páleníková, Zuzana ; Šiktancová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Korčák, Jakub (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám pojmy nepravidelné dramaturgie a nepravidelného textu. Zamýšlím se nad původem těchto pojmů, nad úlohou nepravidelné dramaturgie v minulosti a nad motivací vzniku nepravidelných inscenací v současnosti. Na základě analýzy vlastních zkušeností (asistování při inscenaci nové dramatizace Dostojevského Idiota v Dejvickém divadle a vlastní režijní práce na dvou žánrově i stylově velmi odlišných inscenacích nepravidelných textů ? projektu Pannenky a absolventské inscenace Svět kolem ní) se pokouším zařadit nedávný boom nepravidelných inscenací do širšího divadelního a uměleckého kontextu. Zjišťuji, že fenomén postmoderního divadla a jeho estetika se dnes už určitým způsobem vyčerpaly. Jako reakce na postmoderní nejasnost a mnohoznačnost se u diváků i u divadelníků znovu objevuje touha po srozumitelnosti. Režiséři i dramaturgové (ať už pravidelných nebo nepravidelných inscenací) se proto vracejí k jedné ze základních dramaturgických kategorií, kterou je právě příběh. Bez srozumitelně vyprávěného příběhu se totiž téma samotné často míjí účinku.
Postmoderní divadelnost v tvorbě Viliama Klimáčka
Páleníková, Zuzana ; Král, Karel (vedoucí práce) ; Vedral, Jan (oponent)
Viliam Klimáček je považovaný za najznámejšieho a najúspešnejšieho súčasného slovenského dramatika, nazývaného aj "slovenský Čechov". Jeho tvorba je úzko spätá s bratislavským divadlom GUnaGU, ktorého je spoluzakladateľom. Od roku 1985 tu pôsobil ako amatérsky herec, muzikant, režisér, autor a spoluautor. Klimáčkova poetika a inscenačný štýl GUnaGU, ktoré sa od začiatku vzájomne ovplyvňovali, nesú určité známky postmodernej estetiky. Chcela by som v tejto práci preskúmať klimáčkovskú divadelnosť, jej špecifické črty ako aj vlastnosti, ktoré ju zaraďujú do širších umeleckých súvislostí. Moja anlýza bude založená nielen na teoretickom výskume, ale aj na praktickej skúsenosti z inscenovania jednej z jeho hier - Márie Sabíny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.