Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální trénink - rétorika pro praxi
Ouahdjinová, Tereza ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Diplomová práce: Mediální trénink - rétorika pro praxi Tereza Ouahdjinová Abstrakt český Předmětem této diplomové práce je uchopit koncept mediálního tréninku v současné praxi, přičemž se text soustředí na jedince, kteří při interakci s médii nejenže zastupují firemní, politické a další organizace, ale také skrze média působí na širokou veřejnost. Vzhledem k mediální pozornosti, která je směrem k těmto reprezentantům upíraná, je pro ně nutné vědět, jak se před médii chovat a jak s nimi zacházet s cílem účinně a efektivně působit na zaměřená publika. Z tohoto důvodu se mediální trénink soustředí na různé formy projevy jedince, přičemž velkou část zabírá mluvený projev. Práce se opírá o základní rétorická východiska, která slouží jako teoretické zázemí pro mediální trénink z hlediska schopnosti správně mluvit, přístupu k publiku a působení na něj. Znalost rétoriky je klíčová pro přesvědčující argumentaci a pohotové reakce a zároveň je jednou ze schopností, která se tříbí postupně v čase. Mediální trénink její poznatky propojuje s principy a procesy fungování médií a učí, jak formulovat svá sdělení a co v komunikaci s novináři dělat nebo naopak nedělat. Součástí práce je i analýza vystoupení několika vybraných osob, u kterých je z dostupných zdrojů zřejmé, že mediální trénink podstoupily, a s ohledem na tyto...
Sebeprezentace jako součást marketingové strategie jedince - analýza politických projevů v letech 2012-2014
Ouahdjinová, Tereza ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Šoltys, Otakar (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje roli sebeprezentace jedince v komunikační situaci. V teoretické části jsou popsány základní principy marketingové strategie a vlivy, které motivují jedince k určitému způsobu jednání. Jako produkt vystavuje okolí své osobní kvality a demonstruje své schopnosti, jako marketingový manažer řídí jejich expozici a proměnu vzhledem k vývoji komunikační situace. Jeho cílem je získat požadované místo (postavení) v konkurenčním prostředí a důvěru okolí. Využívá k tomu různé přesvědčovací techniky, které formuluje do krátkodobých taktik, jejichž prostřednictvím naplňuje dílčí kroky, které jsou součástí celkové marketingové strategie zaměřené na úspěch a dosažení dlouhodobého cíle. V tomto procesu analyzuje prostředí trhu, oponenta v komunikaci i vlastní slabé a silné stránky. Poznatky posléze aplikuje v taktikách, které implementuje do komunikačního procesu, který je klíčový pro zpracovávání vysílaného sdělení a jeho interpretaci. Důležitou roli zde hrají přesvědčovací, popř. manipulativní schopnosti odesílatele sdělení. K vytvoření důvěryhodného dojmu za účelem přesvědčení protistrany, jedinec využívá nástroje verbální (argumentace) a nonverbální (gesta, mimika, paralingvistika apod.) komunikace. Tyto prvky sebeprezentace jsou rozebrány v aplikované části na politických...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.