Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Etické aspekty komunikace influencerů na Instagramu jako novodobých názorových vůdců
Orgoníková, Daniela ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Etické aspekty komunikace influencerů na Instagramu jako novodobých názorových vůdců má za cíl pochopit, jakou roli hraje etika u influencerů během komunikace na Instagramu se svým publikem. Teoretická část se zaměřuje na chápání pojmu sociální sítě a také vymezuje pojem influencer. Úvodní část dále pracuje s klíčovými pojmy autenticita, self-branding nebo názorový vůdce, jež přináší zajímavé perspektivy, na základě kterých lze na influencery nahlížet. Práce dále popisuje fenomén influencer marketingu a jeho možná úskalí. Výzkumná část práce se prostřednictvím smíšeného výzkumu zaměřila na dvě roviny problematiky etiky na Instagramu. První část zaujímá kvalitativní výzkum, který popisuje vnímání etiky komunikace influencerů u uživatelů na Instagramu, který zároveň slouží i jako příprava pro následující fázi. Další částí je kvalitativní výzkum pomocí polostrukturovaných rozhovorů s influencery, který má za cíl zmapovat pohled influencerů, jakou roli hraje etika při jejich působení na Instagramu.
Magazín active beauty jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Orgoníková, Daniela ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zákaznickým časopisem active beauty společnosti dm drogerie markt na českém trhu a jeho efektivitou v rámci komunikačních aktivit podniku. Na základě teoretických východisek představuje roli zákaznického časopisu za využití příkladů z historie a současnosti. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda je zákaznický magazín active beauty efektivním nástrojem marketingové komunikace společnosti. To je zkoumáno prostřednictvím deskriptivní analýzy vybraného titulu, komparace s konkurencí na českém trhu a vlastním dotazníkovým šetřením. Z těchto poznatků jsou dále formulována doporučení pro budoucí rozvoj magazínu active beauty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.