Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační aktivity Divadla pod Palmovkou v letech 2012-2014
Losová, Anna ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce Komunikační aktivity Divadla pod Palmovkou v letech 2012-2014 je analýzou marketingové komunikace zmíněné instituce ve vymezeném období. Pojednává taktéž o marketingu divadla a významu divadla jako komunikačního média. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingu kultury. Následuje podrobná analýza jednotlivých nástrojů komunikace a způsobů jejich využívání v Divadle pod Palmovkou. Práce představuje Divadlo pod Palmovkou v kontextu jeho pohnuté historie včetně dvou povodní, které divadlo zasáhly. Ve sledovaném období došlo také po velmi dlouhé době ke změně vedení Divadla pod Palmovkou, které tak bude postupně měnit svou tvář. V závěru práce dochází ke kritickému zhodnocení marketingové komunikace divadla a jsou navržena doporučení k odstranění některých nedostatků v oblasti komunikace.
Analýza vývoje marketingové komunikace Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě od roku 1991 do současnosti
Karbanová, Petra ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce "Analýza vývoje marketingové komunikace Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě od roku 1991 do současnosti" se zabývá druhým největším knižním veletrhem v České republice. Jejím cílem bylo zmapovat postupné budování veletrhu coby platformy, kde se každoročně setkávající autoři, nakladatelé knihkupci, ale také umělci, čtenáři či děti. Práce se tedy zaměřuje na jedné straně na analýzu historického vývoje marketingové komunikace veletrhu, na druhé straně současně pomocí dotazníkového šetření reflektuje její aktuální stav. Na základě výsledků dotazníkového šetření byla navržena doporučení na zlepšení komunikace veletrhu a zároveň i nové způsoby komunikace s veřejností.
Analýza Image značky Land Rover ve Spojeném království v letech 2011-2014
Mühlheim, Pavel ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze image značky Land Rover na domácím trhu ve Spojeném Království, a to v letech 2011 až 2014. Práce staví na teoretických základech Strategického Marketingu a Brand Managementu, konkrétně pak na teoriích budování identity značky a vnímání značky zákazníky, tzv. image značky. Na základě těchto teoretických poznatků práce analyzuje marketingovou strategii značky Land Rover na domácím trhu se zaměřením na tvorbu značky. Práce se dále podrobněji soustředí na deskripci komunikačních aktivit značky. Výsledkem analýzy marketingové strategie a jednotlivých komunikačních aktivit je premisa identity značky. Na základě sekundárního výzkumu identity značky je stanovena hypotéza reálného vnímání značky spotřebiteli, tedy image značky. K ověření hypotézy image značky Land Rover ve Spojeném Království tato práce aplikuje primární výzkum, konkrétně sémantický diferenciál. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Oslavy Husovského triénia jako příklad církevní komunikace s veřejností
Kubrová, Alžběta ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Pilati, Miroslava (oponent)
Tato práce se zabývá církevní komunikací v ČR, se zaměřením na Církev československou. V případové studii nahlíží na církev jako na organizaci s firemní komunikací a zkoumá konkrétní kampaň Husovských slavností 2015 z pohledu marketingového. Cílem práce bylo zjistit specifika církevní komunikace CČSH a přijít s novými doporučeními. Ta jsou shrnuta na konci práce v deseti bodech. Text postupuje od velmi obecné části o komunikaci ke specifikům komunikace ve veřejném prostoru, ke komunikaci církví a nakonec ke komunikaci Církve československé husitské. Práce byla vytvořena v průběhu vzniku kampaně Husovských slavností a kromě zkušeností autorky využívá především schémat z Cornellisenovy Corporate Communication a z Kotlerovy knihy Marketing in the Public Sector.
Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra
Lichtenbergová, Anna-Marie ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
1 Abstrakt Bakalářská práce s názvem Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra popisuje charakteristiku komunikačních strategií v oblasti soukromých muzikálových divadel v Čechách. Zaměřuje se přímo na konkrétní muzikál Kleopatra, který se stal v České republice legendou a je produkován společností Cleopatra musical, s. r. o. a uváděn v pražském Divadle Broadway. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické nás seznamuje se základními pojmy jako divadlo či muzikál a věnuje se teorii komunikační strategie a komunikačního mixu. Praktická část charakterizuje společnost Cleopatra musical, s. r. o. a Divadlo Broadway a popisuje vývoj komunikační strategie muzikálu Kleopatra od roku 2001 až do roku 2014. Na závěr tato práce celou komunikaci včetně veškerých nástrojů komunikačního mixu hodnotí. Na úplném konci jsou doporučeny návrhy na zefektivnění komunikace muzikálu Kleopatra a také na využití poznatků při propagaci jiného muzikálového díla produkovaného touto společností.
Komunikační aktivity hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2008-13
Böhmová, Eliška ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační aktivity hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2008-13" se zabývá analýzou marketingové strategie, marketingového mixu a komunikačního mixu konkrétního hudebního festivalu v daném časovém úseku. Cílem teoretické části je podchytit teoretické koncepty výše uvedeného z pohledu specifického segmentu hudebních festivalů. V práci se také nachází stručná analýza dramaturgické změny festivalu, která v daném období proběhla. Dále jsou v práci popsány konkrétní komunikační trendy a příklady, jak s nimi festival Colours of Ostrava pracuje. Na závěr je komunikace zhodnocena a autorka přidává několik osobních doporučení.
Analysis of a selecter period of Polaroid company and usage of instant photography as a marketing toll
Krchová, Petra ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Táto bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou spoločnosti Polaroid a taktiež pojednáva o využívaní instantnej fotografie ako nástroja marketingu. Spoločnosť Polaroid, ktorá sa vďaka svojmu zakladateľovi Edwinovi Landovi dodnes považuje za jednu z najikonickejších značiek, sa preslávila jedinečnými instantnými fotoaparátmi a okamžitou fotografiou, ktorá sa stala fenoménom pretrvávajúcim dodnes. Táto práca sa v prvej časti zaoberá vznikom a historickým vývojom spoločnosti. Približuje, čo stálo za vznikom tejto spoločnosti, aj aké boli jej prvé produkty. Historický vývoj spoločnosti mapuje postupné kroky, ktorými sa spoločnosť Polaroid uberala a uvádza tiež modely fotoaparátov v rámci tohoto vývoja. Druhá časť bakalárskej práce definuje spoločnosť Polaroid ako značku a opisuje jej marketingovú komunikáciu v širšom kontexte, pričom sa následne zameriava konkrétnejšie na vizuálnu komunikáciu spoločnosti, a to vo dvoch obdobiach jej vývoja. Prvým je obdobie rokov 1960 až 1990, kedy spoločnosť stála na vrchole svojho vývoja. Druhým je obdobie rokov 2007 až 2017, kedy sa z Polaroidu stala licenčná spoločnosť a okrem rozšírenia produktovej škály zmenila spôsob tvorby instantnej fotografie, aj jej vnímanie a využívanie. Práca opisuje a analyzuje tieto dve fázy spoločnosti z marketingového...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.