Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sound Design for 360-Degree Videos
Pilát, Peter ; Oramus, Tomáš (oponent) ; Rund, František (vedoucí práce)
The main theme of this work is the creation of sound for 360 ° videos. The work discusses the area of spatial sound and focuses mainly on the whole process of creating from recording through mix, master to sharing. Furthermore, the scene is designed, a complete recording and processing is performed, a detailed procedure is described and sample tasks are created for further use.
Sound Design for 360-Degree Videos
Pilát, Peter ; Oramus, Tomáš (oponent) ; Rund, František (vedoucí práce)
The main theme of this work is the creation of sound for 360 ° videos. The work discusses the area of spatial sound and focuses mainly on the whole process of creating from recording through mix, master to sharing. Furthermore, the scene is designed, a complete recording and processing is performed, a detailed procedure is described and sample tasks are created for further use.
Zvuková dramaturgie počítačových her
Oramus, Tomáš ; NEUBAUER, Petr (vedoucí práce) ; KOPECKÝ, Lubor (oponent)
Tato práce analyzuje možnosti zvukové dramaturgie u interaktivních děl - především počítačových her. Navazuje na bakalářskou práci "Tvorba zvukové složky počítačových her", která se zaměřovala se na technické aspekty tvorby zvukové složky. Zde je naopak kladen důraz možnosti kreativní práce se zvukem, jeho působení na diváka resp. hráče a také na možnosti, které oproti jiným médiím interaktivní tvorba nabízí.
Tvorba zvukové složky počítačových her
Oramus, Tomáš ; NEUBAUER, Petr (vedoucí práce) ; Novák, Martin (oponent)
Tato práce popisuje tvorbu zvukové složky počítačových her. Zaměřuje se především na postupy a technologie běžně používané při vývoji 3D her a mapuje je během celého procesu tvorby těchto her. Dále také poukazuje na odlišnosti a specifika tohoto oboru, především oproti tvorbě filmového zvuku. Cílem práce je podat obecný přehled o tom, co obnáší práce sound designera při tvorbě počítačových her.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.