Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Práce se žákovským portfoliem na 1. stupni ZŠ
Opatřilová, Hana ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Vondřičková, Klára (oponent)
Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část je zaměřena na pojetí základního vzdělávání, zejména na oblast klíčových kompetencí. Práce nabízí metody, kterými lze klíčové kompetence u žáků rozvíjet. Hlavní důraz je kladen na pedagogický nástroj rozvíjející klíčové kompetence, tedy na žákovské portfolio. Práce popisuje různé druhy portfolia a jeho význam především při sebehodnocení žáka. Hlavním cílem výzkumné části je zkoumat přínosy práce se žákovským portfoliem a popsat podoby portfolia v různých ročnících prvního stupně základní školy. Tato část je zaměřena především na pojetí práce s portfoliem na dvou různých základních školách. Zařazené rozhovory s učiteli a žáky shromažďují argumenty, proč je dobré s portfoliem pracovat a jaká jsou případná úskalí práce s ním. Ze získaných odpovědí z rozhovorů s učiteli vyplývá, že mezi hlavní přínosy práce se žákovským portfoliem patří možnost shromažďovat práce na jednom místě, vytváření si systému, uchovávání prací na památku, dokládání a dokumentace výsledků žáka. To vše je využitelné zejména při konzultacích s rodiči a žákem.
Práce se žákovským portfoliem na 1. stupni ZŠ
Opatřilová, Hana ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Vondřičková, Klára (oponent)
Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část je zaměřena na pojetí základního vzdělávání, zejména na oblast klíčových kompetencí. Práce nabízí metody, kterými lze klíčové kompetence u žáků rozvíjet. Hlavní důraz je kladen na pedagogický nástroj rozvíjející klíčové kompetence, tedy na žákovské portfolio. Práce popisuje různé druhy portfolia a jeho význam především při sebehodnocení žáka. Hlavním cílem výzkumné části je zkoumat přínosy práce se žákovským portfoliem a popsat podoby portfolia v různých ročnících prvního stupně základní školy. Tato část je zaměřena především na pojetí práce s portfoliem na dvou různých základních školách. Zařazené rozhovory s učiteli a žáky shromažďují argumenty, proč je dobré s portfoliem pracovat a jaká jsou případná úskalí práce s ním. Ze získaných odpovědí z rozhovorů s učiteli vyplývá, že mezi hlavní přínosy práce se žákovským portfoliem patří možnost shromažďovat práce na jednom místě, vytváření si systému, uchovávání prací na památku, dokládání a dokumentace výsledků žáka. To vše je využitelné zejména při konzultacích s rodiči a žákem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.