Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání metod pro rozklad křehkých těles na GPU pomocí 3D Voroného diagramu
Ončo, Michael ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvářením Voroného diagramu ve 3D pomocí grafické karty. Zaměřuje se na jednotlivé algoritmy, které z množiny bodů tento geometrický útvar vytváří a na jejich porovnání. V rámci práce jsou implementovány dva algoritmy.  První je založený na vytvoření Delaunayho tetrahedralizace pomocí paralelního štěpení a transformací čtyřstěnů. Potom je tento útvar převeden na Voroného diagram. Druhý implementovaný algoritmus paralelně vytváří jednotlivé buňky postupným vyhledáváním nejbližších bodů v jejich okolí a osekáváním modelů pomocí vzniklých rovin.  Testování poukazuje na výhody a nevýhody jednotlivých algoritmů a v jakých případech se jejich rychlosti liší. Hlavně je zde upozorněno na citlivost druhé metody s ohledem na nevhodné rozložení bodů uvnitř obalového tělesa. Dále je poukázáno na pomalejší začátek algoritmu vytvářejícího Delaunayho triangulaci. Je ale zjevná i jeho výborná optimalizace pro práci s velkým počtem bodů.
Procedurální generování trati
Ončo, Michael ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakářská práce se zabývá procedurálním generováním nekonečné překážkové dráhy pro hru, ve které hráč tyto překážky překonává. Zkoumá vhodné způsoby, jak danou dráhu generovat. V rámci tohoto výzkumu studuje základní vlastnosti šumů a gramatik. Dále se zaměřuje hlavně na gramatiky, L-systémy a jejich vlastnosti. Výstupem této bakalářské práce je program generující překážkovou dráhu, zobrazující vygenerovanou geometrii pomocí OpenGL a umožňující tuto trať procházet.

Viz též: podobná jména autorů
3 Ončo, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.