Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webový nástroj pro přehrávání a anotaci BAGu
Omacht, Martin ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace pro přehrávání a anotaci multimediálních dat ze souborů ve formátu BAG. Vytvořené anotace jsou určeny pro trénování umělé inteligence do robotických systémů. Výsledná aplikace je implementována s pomocí knihovny React pro tvorbu uživatelského rozhraní a frameworku Django pro REST API na straně serveru. Celá aplikace je kontejnerizovaná pomocí nástroje Docker. V práci je popsán formát BAG, rozebrány moderní knihovny pro tvorbu webových aplikací a představeny existující řešení pro anotaci dat nebo přehrávání BAG souborů. Dále je představen návrh aplikace a popsána její implementace. V rámci práce také vznikla samostatná knihovna rosbag_pyreader, která slouží pro čtení BAG souborů s náhodným přístupem. Výsledná aplikace umožňuje zobrazovat a anotovat 2D a 3D data z více robotických senzorů zároveň a anotace následně exportovat ve formátu JSON.
Grafický prohlížeč a jednoduchý editor ELF souboru
Omacht, Martin ; Martiško, Jakub (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce má za cíl vytvoření aplikace s grafickým uživatelským rozhraním, která poskytuje grafický náhled na vnitřní strukturu binárního souboru ve formátu ELF a také umožňuje jednoduchou editaci. Aplikace zvládá načítat poškozené soubory a podporuje platformy Windows, Linux i macOS. Implementována je v jazyce C++ a grafické rozhraní je vytvořeno pomocí knihovny Qt. Pro zobrazení vnitřní struktury souboru ELF byl navrhnut a implementován vlastní diagram.
Webový nástroj pro přehrávání a anotaci BAGu
Omacht, Martin ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace pro přehrávání a anotaci multimediálních dat ze souborů ve formátu BAG. Vytvořené anotace jsou určeny pro trénování umělé inteligence do robotických systémů. Výsledná aplikace je implementována s pomocí knihovny React pro tvorbu uživatelského rozhraní a frameworku Django pro REST API na straně serveru. Celá aplikace je kontejnerizovaná pomocí nástroje Docker. V práci je popsán formát BAG, rozebrány moderní knihovny pro tvorbu webových aplikací a představeny existující řešení pro anotaci dat nebo přehrávání BAG souborů. Dále je představen návrh aplikace a popsána její implementace. V rámci práce také vznikla samostatná knihovna rosbag_pyreader, která slouží pro čtení BAG souborů s náhodným přístupem. Výsledná aplikace umožňuje zobrazovat a anotovat 2D a 3D data z více robotických senzorů zároveň a anotace následně exportovat ve formátu JSON.
Grafický prohlížeč a jednoduchý editor ELF souboru
Omacht, Martin ; Martiško, Jakub (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce má za cíl vytvoření aplikace s grafickým uživatelským rozhraním, která poskytuje grafický náhled na vnitřní strukturu binárního souboru ve formátu ELF a také umožňuje jednoduchou editaci. Aplikace zvládá načítat poškozené soubory a podporuje platformy Windows, Linux i macOS. Implementována je v jazyce C++ a grafické rozhraní je vytvořeno pomocí knihovny Qt. Pro zobrazení vnitřní struktury souboru ELF byl navrhnut a implementován vlastní diagram.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.