Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstrukce konfliktních situací pracovnicemi a pracovníky OSPOD
Olšanská, Lenka ; Kaňák, Jan (vedoucí práce) ; Stretti, Sylvie (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukci konfliktních situací sociálních pracovníků a pracovnic OSPOD (Orgán sociálně-právní ochrany dětí). V teoretickém rámci je vysvětleno, co je to konflikt z perspektivy pomáhajících profesí a sociálního konstrukcionismu. V této části je objasněna teorie relační dialektiky (konstrukce významů týkajících se identity jednotlivce a vztahů prostřednictvím používání jazyka) a struktura konstrukce diskurzu s využitím Geeho kategorií. Cílem diplomové práce bylo prozkoumat konstrukce konfliktů sociálních pracovníků a pracovnic, kteří pracují na OSPOD. Výstupy ukázaly, jaká je struktura konstrukce konfliktních situací a střet jakých diskurzů může být nazván konfliktem.
Využití Montessori pedagogické metody na základní škole
Olšanská, Lenka ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Váňová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na využití metody Marie Montessori na druhém stupni veřejné základní školy. V první části jsou vysvětleny principy Montessori vzdělávání a výchovy, včetně uvedení vhodných didaktických doporučení. V další kapitole jsou uvedeny možnosti projektového vyučování a deskripce projektu vaření, který je předmětem průzkumu. Cílem práce bylo zjistit, jaké změny žáci vnímají po absolvování ročního projektu vaření. Výsledky ukázaly, že se žáci naučili jak vařit, pracovat v týmu a jak řešit konflikty. Začali jíst více zeleniny. Vaření je bavilo. V budoucnu chtějí žáci mít volbu v tom, zda, a jak se projektu budou účastnit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.