Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Počítač jako inteligentní spoluhráč ve slovně-asociační hře Krycí jména
Obrtlík, Petr ; Hradiš, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá asociacemi mezi slovy. Popisuje návrh a implementaci systému, který dokáže zastoupit člověka ve slovně asociativní hře Krycí jména jak při hádání, tak i při zadávání nápověd. Systém využívá knihovnu Gensim a FastText pro tvorbu sémantických modelů. Vztahy mezi slovy se model učí analýzou textového korpusu CWC-2011.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Obrtlík, Petr ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Práce popisuje využívané metody pro tvorbu grafického intra. Zabývá se procedurálním generováním objektů a textur, jednoduchým generováním částic, vykreslováním vodní hladiny s reflexí a refrakcí, vytvářením stínů, osvětlení, nastavením kompilátoru a komprimací výsledného souboru. Výsledkem je kreslená krajinka simulující průběh dne. Vytvořené grafické intro má velikost menší než 64kB.
Počítač jako inteligentní spoluhráč ve slovně-asociační hře Krycí jména
Obrtlík, Petr ; Hradiš, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá asociacemi mezi slovy. Popisuje návrh a implementaci systému, který dokáže zastoupit člověka ve slovně asociativní hře Krycí jména jak při hádání, tak i při zadávání nápověd. Systém využívá knihovnu Gensim a FastText pro tvorbu sémantických modelů. Vztahy mezi slovy se model učí analýzou textového korpusu CWC-2011.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Obrtlík, Petr ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Práce popisuje využívané metody pro tvorbu grafického intra. Zabývá se procedurálním generováním objektů a textur, jednoduchým generováním částic, vykreslováním vodní hladiny s reflexí a refrakcí, vytvářením stínů, osvětlení, nastavením kompilátoru a komprimací výsledného souboru. Výsledkem je kreslená krajinka simulující průběh dne. Vytvořené grafické intro má velikost menší než 64kB.

Viz též: podobná jména autorů
1 Obrtlík, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.