Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti
Nykel, Šimon ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhů vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti Skiresort Buková Hora. Realizace těchto návrhů by následně měla přispět k přilákání nových zákazníků a posílení loajality stávajících zákazníků horského střediska Buková Hora. Diplomová práce se věnuje jak teoretické povaze tématu, tak praktické stránce dané problematiky. Závěrečná pasáž diplomové práce nabízí konkrétní návrhy k posílení marketingové komunikace.
Návrh změn marketingového mixu vybrané společnosti
Nykel, Šimon ; Bindr, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabízených služeb a produktů ubytovacího a rekreačního střediska Heroltická s.r.o. Na základě získaných poznatků o firmě a za pomoci průzkumu dotazníkového šetření vyplněného klienty firmy jsou navržena opatření přispívající k vyšší spokojenosti a loajalitě návštěvníků. Tyto návrhy rovněž slouží k oslovení nových klientů.
Marketingová komunikace společnosti
Nykel, Šimon ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhů vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti Skiresort Buková Hora. Realizace těchto návrhů by následně měla přispět k přilákání nových zákazníků a posílení loajality stávajících zákazníků horského střediska Buková Hora. Diplomová práce se věnuje jak teoretické povaze tématu, tak praktické stránce dané problematiky. Závěrečná pasáž diplomové práce nabízí konkrétní návrhy k posílení marketingové komunikace.
Návrh změn marketingového mixu vybrané společnosti
Nykel, Šimon ; Bindr, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabízených služeb a produktů ubytovacího a rekreačního střediska Heroltická s.r.o. Na základě získaných poznatků o firmě a za pomoci průzkumu dotazníkového šetření vyplněného klienty firmy jsou navržena opatření přispívající k vyšší spokojenosti a loajalitě návštěvníků. Tyto návrhy rovněž slouží k oslovení nových klientů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.