Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Benefitní odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti
Novosadová, Natálie ; Zezulova, Lucie (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem na rozvoj systému odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti ABC s r.o. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část popisuje základní pojmy spadající do oblasti řízení a odměňování zaměstnanců. Analytická část se zaměřuje na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, na řízený rozhovor a dotazníkové šetření. V poslední části diplomové práce je představen návrh opatření ke zvýšení spokojenosti a loajality zaměstnanců.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Novosadová, Natálie ; Zezulová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Stěžejním obsahem bakalářské práce je popis teoretických východisek z oblasti B2B marketingu a tyto poznatky aplikovat na příkladu marketingových procesů v konkrétní firmě. Záměrem práce je zhodnotit současný stav a navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení prodejních a poprodejních procesů ve společnosti, dale označované Dochema s.r.o., na základě realizované analýzy.
Benefitní odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti
Novosadová, Natálie ; Zezulova, Lucie (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem na rozvoj systému odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti ABC s r.o. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část popisuje základní pojmy spadající do oblasti řízení a odměňování zaměstnanců. Analytická část se zaměřuje na analýzu vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, na řízený rozhovor a dotazníkové šetření. V poslední části diplomové práce je představen návrh opatření ke zvýšení spokojenosti a loajality zaměstnanců.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Novosadová, Natálie ; Zezulová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Stěžejním obsahem bakalářské práce je popis teoretických východisek z oblasti B2B marketingu a tyto poznatky aplikovat na příkladu marketingových procesů v konkrétní firmě. Záměrem práce je zhodnotit současný stav a navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení prodejních a poprodejních procesů ve společnosti, dale označované Dochema s.r.o., na základě realizované analýzy.

Viz též: podobná jména autorů
2 Novosádová, Nikola
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.