Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza zatížení rozhodčích v utkáních basketbalu dětí a mládeže
Nováčková, Hana ; Velenský, Michael (vedoucí práce) ; Kaprálek, Tomáš (oponent)
Název: Analýza zatížení rozhodčích v utkáních dětí a mládeže Cíle práce: Cílem práce je zjistit míru zatížení rozhodčích v utkáních basketbalu dětí a mládeže. Získané výsledky porovnat, a to s ohledem na výkon rozhodčích v jednotlivých kategoriích. Metoda: Analýza zatížení rozhodčích v utkáních na základě přímého pozorování a použití sport testeru POLAR. Nestandardizovaný dotazník za účelem získání údajů o rozhodčích. Šetření bylo provedeno u 15 náhodně vybraných rozhodčích. Výsledky: Výsledky prokázaly, že existují rozdíly v ukazatelích zatížení rozhodčích, a to v porovnání mezi nimi a v porovnání intra-individuálních projevů v jednotlivých kategoriích. Ukazuje se, že čím je vyšší věková kategorie, tím je vyšší zatížení rozhodčího, a to v aspektech všech porovnávaných ukazatelů. Klíčová slova: basketbal, rozhodčí, zatížení, tepová frekvence.
Analýza zatížení rozhodčích v utkáních basketbalu dětí a mládeže
Nováčková, Hana ; Velenský, Michael (vedoucí práce) ; Kaprálek, Tomáš (oponent)
Název: Analýza zatížení rozhodčích v utkáních dětí a mládeže Cíle práce: Cílem práce je zjistit míru zatížení rozhodčích v utkáních basketbalu dětí a mládeže. Získané výsledky porovnat, a to s ohledem na výkon rozhodčích v jednotlivých kategoriích. Metoda: Analýza zatížení rozhodčích v utkáních na základě přímého pozorování a použití sport testeru POLAR. Nestandardizovaný dotazník za účelem získání údajů o rozhodčích. Šetření bylo provedeno u 15 náhodně vybraných rozhodčích. Výsledky: Výsledky prokázaly, že existují rozdíly v ukazatelích zatížení rozhodčích, a to v porovnání mezi nimi a v porovnání intra-individuálních projevů v jednotlivých kategoriích. Ukazuje se, že čím je vyšší věková kategorie, tím je vyšší zatížení rozhodčího, a to v aspektech všech porovnávaných ukazatelů. Klíčová slova: basketbal, rozhodčí, zatížení, tepová frekvence.
Marketingová komunikace se zaměřením na značku Jemča
Holešínská, Barbora ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Nováčková, Hana (oponent)
Cílem bakalářské práce je nejprve zařadit marketingovou komunikaci mezi nástroje marketingového mixu a pomocí literatury vysvětlit,co se pod těmito pojmy skrývá a následně zanalyzovat používání jednotlivých prvků marketingové komunikace v praxi. V praktické části se proto řešitel zaměří konkrétně na značku Jemča.
Analýza využití mužů a žen v reklamě
Nováčková, Hana ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Puchýř, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématikou využití mužů a žen v televizní reklamě. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, reklama, rámcově problematika genderu a jsou zde uvedeny výsledky výzkumů společností Median a Factum Invenio. Po teoretické části následuje obsahová analýza televizních reklam a focus group. Završením práce je porovnání výsledků získaných uvedenými metodami a vyvození závěrů.

Viz též: podobná jména autorů
1 Nováčková, Helena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.