Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Klíčování nákladů vybraných účetních jednotek
Nosálková, Kateřina ; Křivinková, Svatava (oponent) ; Zábojová, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na navrhnutí vhodné metody klíčování nákladů obce Lípa za účelem stanovení poctivého a věrného zobrazení hospodaření. Definuje základní po-jmy k pochopení dané problematiky. Popisuje metodu klíčování nákladů rozdělené podle tří hledisek a to: na hlavní a hospodářskou činnost, z hlediska základu daně a z hlediska rozpočtového. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Část popisující teoretická východiska je zaměřena na vedení účetnictví, územně samospráv-ného celku a příspěvkové organizace, problematiku rozpočtů, rozpočtový proces a určení základu daně, které vycházejí z prostudované literatury. V druhé části je představena vybraná účetní jednotka – obec a její zřízenou příspěvkovou organizací, u nichž je pro-vedena analýza klíčování nákladů. Na základě provedené analýzy jsou vypracovány návrhy na zlepšení účetního systému a metod pro klíčování nákladů obce Lípa.
Marketing Strategy of Chosen Company with Foreign Products in the Czech Market
Nosálková, Kateřina ; Nosálek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The aim of this master ‘s thesis is to develop a proposal that will lead to improvement of the company marketing strategy (communication) of a sale of products from BluePlanet, LLC. The chosen company is producing washing line for trucks and selling wastewater treatment plants. The theoretical part is to deal with theoretical marketing services, marketing communication, communication mix and its tools. It describes the tools for analysing the environment. The analytical part characterizes ECOCLEAN+ spol. s.r.o. and marketing mix. The thesis continues with analysing the environment and an analysis of the current state of marketing communications. The final part includes proposals to improve the company marketing strategy and evaluation of its effectiveness.
Marketing Strategy of Chosen Company with Foreign Products in the Czech Market
Nosálková, Kateřina ; Nosálek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The aim of this master ‘s thesis is to develop a proposal that will lead to improvement of the company marketing strategy (communication) of a sale of products from BluePlanet, LLC. The chosen company is producing washing line for trucks and selling wastewater treatment plants. The theoretical part is to deal with theoretical marketing services, marketing communication, communication mix and its tools. It describes the tools for analysing the environment. The analytical part characterizes ECOCLEAN+ spol. s.r.o. and marketing mix. The thesis continues with analysing the environment and an analysis of the current state of marketing communications. The final part includes proposals to improve the company marketing strategy and evaluation of its effectiveness.
Klíčování nákladů vybraných účetních jednotek
Nosálková, Kateřina ; Křivinková, Svatava (oponent) ; Zábojová, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na navrhnutí vhodné metody klíčování nákladů obce Lípa za účelem stanovení poctivého a věrného zobrazení hospodaření. Definuje základní po-jmy k pochopení dané problematiky. Popisuje metodu klíčování nákladů rozdělené podle tří hledisek a to: na hlavní a hospodářskou činnost, z hlediska základu daně a z hlediska rozpočtového. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Část popisující teoretická východiska je zaměřena na vedení účetnictví, územně samospráv-ného celku a příspěvkové organizace, problematiku rozpočtů, rozpočtový proces a určení základu daně, které vycházejí z prostudované literatury. V druhé části je představena vybraná účetní jednotka – obec a její zřízenou příspěvkovou organizací, u nichž je pro-vedena analýza klíčování nákladů. Na základě provedené analýzy jsou vypracovány návrhy na zlepšení účetního systému a metod pro klíčování nákladů obce Lípa.

Viz též: podobná jména autorů
2 Nosálková, Karolína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.