Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a vyhodnocení efektivity facebookové a instagramové kampaně pro konkrétní internetový obchod
Ngo, Son ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá realizací a následným vyhodnocením Facebookové a Instagramové kampaně pro nově založený internetový obchod s dámskými oděvy Fajnfashion. V teoretické části se charakterizují sociální sítě jako nástroj online marketingu, představí se platformy, na kterých je kampaň postavená a stanoví se měřítka efektivnosti. V části praktické jsou data získaná z kampaně analyzována. V závěru se hodnotí úspěšnost kampaně a jsou navržena doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.