Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příprava pacienta ke kolonoskopii
Neumannová, Eva ; Pečenková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Vaňková, Dana (oponent) ; Pánková, Jitka (oponent)
Autor: Eva Neumannová Instituce: Ústav sociálního lékařství LF UK v Hradci Králové Oddělení ošetřovatelství Název práce: Příprava pacienta ke kolonoskopii Vedoucí práce: Jaroslava Pečenková Počet stran: 93 Počet příloh: 4 Rok obhajoby: 2011 Klíčová slova: kolonoskopie, příprava, endoskopická sestra, pacient, informovanost Bakalářská práce pojednává o přípravě pacienta ke kolonoskopii. Správná příprava ke kolonoskopii, efektivní komunikace mezi zdravotníky a pacientem a aplikovaná medikace jsou jedny z klíčových faktorů, které mohou mít výrazný vliv na výsledek vyšetření. Tě ištěm empirické části práce je kvantitativní výzkumné šetření pomocí dotazníkové metody, jejím cílem je zjistit míru informovanosti pacientů o kolonoskopickém vyšetření. Dalším cílem bylo zhodnotit, zda má kvalitní komunikace zdravotníků s pacientem a podávaná premedikace vliv na lepší toleranci vyšetření a tím i na spokojenost pacientů. Na základě zjištěných skutečností byla vytvořena informační bro ura, která je návodem pro pacienty, jak zvládnout kolonoskopii. Zkoumaný vzorek tvoří ambulantní a hospitalizovaní pacienti, kteří podstoupili kolonoskopické vyšetření na endoskopickém pracovišti Městské nemocnice a. s., ve Dvoře Králové nad Labem.
Zhodnocení propagace České republiky v cestovním ruchu za posledních 10 let
Neumannová, Eva ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Fojtáchová, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit ucelený přehled reflektující propagaci České republiky v cestovním ruchu za posledních deset let. První kapitola diplomové práce vymezuje klíčové problémy, ze kterých je nutné vycházet při zpracování tématu. Jedná se o teoretické vymezení destinace cestovního ruchu, marketingu a managementu destinace a jejich specifika, například tvorba regionálních produktů, které jsou základem pro prosazení ČR na zahraničních trzích. Následující kapitola pojednává o propagaci a image destinace, které zkoumá v měřítku České republiky. Třetí kapitola mapuje vývoj snah o propagaci ČR jako celku a také úlohu organizací, které ji řídí. Poslední část diplomové práce popisuje, zhodnocuje a porovnává jednotlivé marketingové strategie a aktivity agentury CzechTourism od dob jejích počátků až do roku 2007.

Viz též: podobná jména autorů
1 Neumannová, Edita
1 Neumannová, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.