Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
Nemravová, Daniela ; Říha, David (vedoucí práce) ; Balek, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou positioningu značky a osobností obchodníka, a to zejména v souvislosti se společností Partners Financial services, a.s. (dále jen Partners). V první části jsou popsána teoretická východiska pojmu obchodník a rozdíly mezi tímto pojmem a pojmem prodejce. Dále tato část představí oblast marketingu, k čemu slouží a jeho dělení. Také se budu zabývat marketingovou strategií a výzkumem. Jedna z dalších částí popisuje značku, její hodnoty a význam. V praktické části je představen výzkum, který byl podle této práce proveden, a jeho výsledky. Na základě průzkumu bude vyhodnoceno, jak klienti reagují na chování obchodníka a jaké jsou podle nich charakteristiky správného a špatného vystupování. Následně budou vysvětleny a analyzovány dopady těchto aktivit na vnímání značky Partners samotnými klienty, což je zároveň i cílem mé práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.