Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza senzibilizace na molekulární komponenty stanovené multiplexním systémem ImmunoCAP ISAC u pacientů s atopickou dermatitidou
Vaňková, Radka ; Čelakovská, Jarmila (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent) ; Stříž, Ilja (oponent)
Úvod: Atopická dermatitida (AD) je chronické zánětlivé kožní onemocnění s akutními exacerbacemi a charakteristickými klinickými projevy. Základním pilířem diagnostiky AD je důkladná anamnéza, zhodnocení klinického stavu, doplněné o kožní, případně expoziční testy. Nedílnou součástí je vyšetření specifických IgE protilátek (sIgE) proti extraktovým nebo molekulárním komponentám alergenů. U respiračních forem alergického zánětu a při podezření na potravinovou alergii jsou recentně využívány biočipové multiplexní techniky. Tyto analýzy by mohly najít své uplatnění také při diagnostice kožních projevů alergického zánětu, jako je AD. Cílem této práce byla přesnější identifikace vyvolávajícího zdroje potravinové a inhalační alergie u pacientů s AD. Hodnotili jsme senzibilizační profily u pacientů s mírnou, středně těžkou a těžkou formou AD a u podskupiny pacientů s atopickou dermatitidou komplikovanou bronchiálním astmatem a alergickou rýmou. Dále jsme se zabývali senzibilizací na molekulární komponenty v kontextu potravinové alergie u pacientů s AD. Metodika: Vzorky krevního séra pocházely od dospělých pacientů s AD. Hladiny sIgE protilátek byly stanoveny multiplexním systémem ImmunoCAP ISAC. Disertační práce komentuje publikované výsledky vědeckého týmu. Výsledky: Nejčastěji byla u pacientů s AD...
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Nečas, Miroslav ; Šebestová, Monika (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení a navržení změn informačního systému ve firmě DUHA-COLOR DV s.r.o. V teoretické částí se zaměřuji na vysvětlení základních pojmů souvisejících s informačními systémy a analýzami, které byly v práci využity. Následná část je věnována analýze společnosti a informačního systému. Dále jsou popsány návrhy na možné změny v systému.
Možnosti a podmínky využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti
Vondruška, Pavel ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast internetových sociálních sítí z pohledu jejich využití pro zvyšování konkurenceschopnosti společností. První část práce se zabývá teoretickým úvodem do sociálních sítí, kde jsou definovány základní pojmy a poté charakterizovány globálně nejvýznamnější sítě. Každá sociální síť je analyzována jak z pohledu struktury jejích uživatelů, tak jsou uvedeny i jednotlivé možnosti, které poskytuje pro propagaci v rámci jejich systému -- jsou zmíněny placené i neplacené příležitosti. V závěru této části jsou uvedeny obecné možnosti využití sociálních sítí pro firmy -- způsoby měření dopadů aktivit na nich, rizika a náležitosti zajištění jejich provozu v rámci společnosti. Druhou částí práce je praktické řešení využití sociálních sítí pro podporu podnikání vybraného elektronického obchodu. Na úvod jsou uvedeny základní parametry e-shopu a je vymezeno konkurenční prostředí. Následuje analýza jednotlivých realizovaných řešení na různých sociálních sítích. Dále je navržena a realizována vlastní sociální síť zaměřená na cílovou skupinu podniku. Praktická část je zakončena závěrečnou zprávou včetně doporučení pro další postup ve využití sociálních sítí. Hlavní přínos práce spočívá v detailní analýze současné komunikace vybraného podniku na sociálních sítích včetně uvedení všech relevantních údajů, ze kterých je v závěru možné vyvodit konkrétní doporučení pro další zvýšení konkurenceschopnosti.
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence v organizaci
Balon, Lukáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Práce slouží jako studie konkurenčního zpravodajství v prostředí sociálních sítí, vypracovaná pro reklamní a marketingovou spolčenost 1.A&B a.s. V práci jsou ve stručnosti charakterizovány základní vlastnosti sociálních sítí včetně nejdůležitějších principu jejich fungování - šíření informací a chování uživatelů - nástin historického vývoje českých i zahraničních sociálních sítí včetně trendu jejich návštěvnosti. Následně jsou na základě výpočtu dopadu sociální sítě na internetovou populaci v ČR zvoleny nejvhodnější sítě pro provedení Competitive Intelligence. Data získaná za účelem konkurenčního zpravodajství jsou poté zanalyzována a vyhodnocena.
Návrh postupu odhalování podvodného chování
Hawlová, Kateřina ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je problematika Fraud managementu -- odhalování podvodného chování. V první části práce je zmapována současná situace na trhu v oblasti financí, telekomunikací a zdravotnictví. Následuje přehled metod využívaných pro dobývání znalostí z databází, které s odhalováním podvodného nebo nestandardního chování úzce souvisí. Součástí práce je návrh postupu odhalování nestandardního nebo podvodného chování v oblasti procurementu. Je zde představen celý cyklus procesu nasazení a použití nástroje, od získání dat, identifikace podezřelých případů po výstupy z analýz, návrhu doporučení a závěry.
Signální monitoring chování dodavatelů/zákazníků
Bukovský, Radim ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Diplomová práce obsahuje poznatky týkající se poměrně mladého odvětví informačního průmyslu -- signálního monitoringu. Po přečtení práce získá čtenář představu o tom, co signální monitoring znamená, k čemu je uţitečný, jakým způsobem je reprezentován a jaká je jeho budoucnost. Hlavní částí této práce je představení produktů přivádějících teorii signálního monitoringu v praxi, popis jejich funkcionality a návrh rozšiřujících funkcí pro určité softwarové řešení. V práci je také obsaţen návrh moţných oblastí k monitorování pro konkrétní společnost.
Analýza konkurenceschopnosti tištěných a elektronických medií
Pilous, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Tato práce se zabývá aktuálně diskutovanou otázkou přežití tištěných médií v podmínkách tlaku ze strany nových médií v čele s internetem. Objevujícím se trendem ve vyspělých zemí je klesající čtenost a prodaný náklad tištěných titulů, pokles inzerce a vzrůstající problémy jejich vydavatelů. Práce odpovídá na otázku, zda je viníkem internet, nebo světová hospodářská krize. To jsou dvě nejčastěji jmenované příčiny. Práce čtenáře nejprve seznamuje se současnou situací na trhu s tištěnými a elektronickými tituly. Poté se na sledovanou oblast dívá pomocí analýzy SLEPTE, používané ve strategickém managementu. A konečně, danou problematiku doplňuje o situaci v mezinárodním okolí a zpracovává analýzu očekávání zákazníků. Tato analýza je zpracována formou dotazníkového šetření a pomocí interview se znalcem oblasti. Detailněji je v práci rozpracována technologická část analýzy SLEPTE jako odpověď na sekundární cíl práce. Tím je snaha vyčerpávajícím způsobem zachytit formy publikování zpravodajského obsahu na internetu. Tedy určit, jakými všemi způsoby dostávají vydavatelé svůj obsah ke čtenářům.

Viz též: podobná jména autorů
1 Nečas, Marek
5 Nečas, Martin
1 Nečas, Michael
1 Nečas, Milan
3 Nečas, Miloslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.