Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role ergoterapeuta u dětí s mentálním postižením ve věku od pěti do osmnácti let. Podtitul: S využitím rekondičních pobytů
Nývltová, Markéta ; Svobodová, Tereza (vedoucí práce) ; Krivošíková, Mária (oponent)
BAKALÁŘKÉ PRÁCE Jméno, příjmení: Markéta Nývltová Vedoucí práce: Bc. et Bc. Tereza Svobodová Název bakalářské práce: Role ergoterapeuta u dětí s mentálním postižením ve věku od pěti do osmnácti let: S využitím rekondičních pobytů Abstrakt bakalářské práce: Bakalářská práce se zabývá zejména ergoterapeutickou intervencí u dětí s mentálním postižením. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje typy mentálního postižení, ergoterapii a vztah ergoterapie a dětí s mentálním postižením. V teoretické části jsou popsány ergoterapeutické metody ke konkrétním fázím mentálního postižení, tedy lehké mentální postižení, středně těžké mentální postižení, těžké mentální postižení a hluboké mentální postižení. Ze všech ergoterapeutických metod postupů je nejpodrobněji rozebrána metoda ve volnočasových aktivitách - rekondiční pobyt. Praktickou část bakalářské práce jsem zaměřila na volnočasovou aktivitu - rekondiční pobyt. V této části jsem využila metody semistrukturovaných rozhovorů, tím bych chtěla zjistit informovanost o oboru ergoterapie v neziskovém sektoru. Rozhovorů se účastnili pracovníci, kteří se podíleli na chodu rekondičních pobytů. Dále jsem podrobným pozorováním sledovala průběh dvou rekondičních pobytů. Následně na to je v mé bakalářské práci vypracováno porovnání...
Role ergoterapeuta u dětí s mentálním postižením ve věku od pěti do osmnácti let. Podtitul: S využitím rekondičních pobytů
Nývltová, Markéta ; Svobodová, Tereza (vedoucí práce) ; Marková, Olga (oponent)
BAKALÁŘKÉ PRÁCE Jméno, příjmení: Markéta Nývltová Vedoucí práce: Bc. et Bc. Tereza Svobodová Oponent práce: Název bakalářské práce: Role ergoterapeuta u dětí s mentálním postižením ve věku od pěti do osmnácti let: S využitím rekondičních pobytů Abstrakt bakalářské práce: Tato práce se zabývá zejména ergoterapeutickou intervencí u dětí s mentálním postižením. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje typy mentálního postižení, ergoterapii a vztah ergoterapie a dětí s mentálním postižením. V teoretické části jsou popsány ergoterapeutické metody ke konkrétním fázím mentálního postižení, tedy lehké mentální postižení, středně těžké mentální postižení, těžké mentální postižení a hluboké mentální postižení. Ze všech ergoterapeutických metod postupů je nejpodrobněji rozebrána metoda ve volnočasových aktivitách - rekondiční pobyt. Praktickou část bakalářské práce jsem zaměřila na volnočasovou aktivitu - rekondiční pobyt. V této části jsem využila metody semistrukturovaných rozhovorů, tím bych chtěla zjistit informovanost o oboru ergoterapie v neziskovém sektoru. Rozhovorů se účastnili pracovníci, kteří se podíleli na chodu rekondičních pobytů. Dále jsem podrobným pozorováním sledovala průběh dvou rekondičních pobytů. Následně na to je v mé bakalářské práci vypracováno porovnání...
Role ergoterapeuta u dětí s mentálním postižením ve věku od pěti do osmnácti let. Podtitul: S využitím rekondičních pobytů
Nývltová, Markéta ; Svobodová, Tereza (vedoucí práce) ; Rodová, Zuzana (oponent)
BAKALÁŘKÉ PRÁCE Jméno, příjmení: Markéta Nývltová Vedoucí práce: Bc. et Bc. Tereza Svobodová Název bakalářské práce: Role ergoterapeuta u dětí s mentálním postižením ve věku od pěti do osmnácti let: S využitím rekondičních pobytů Abstrakt bakalářské práce: Bakalářská práce se zabývá zejména ergoterapeutickou intervencí u dětí s mentálním postižením. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje typy mentálního postižení a ergoterapii (vztah ergoterapie a dětí s mentálním postižením). V této části je také rozebírán pojem rekondiční pobyt. Následuje popis ergoterapeutických metod, technik a přístupů, které jsou vhodné pro návrh ergoteraputického programu na rekondičním pobytu. V praktické části je popis dvou absolvovaných rekondičních pobytů a následuje jejich porovnání. Je zde využito nestrukturovaných rozhovorů, čímž došlo ke zjištění informovanosti o oboru ergoterapie v neziskovém sektoru. Rozhovorů se účastnili pracovníci, kteří se podíleli na chodu rekondičních pobytů. Dále je podrobným pozorováním sledován průběh dvou rekondičních pobytů. Na základě porovnání těchto rekondičních pobytů je vytvořen ergoterapeutický program rekondičního pobytu s dětmi s mentálním postižením ve věku od pěti do osmnácti let. Hlavní přínos práce spočívá ve vytvoření ergoterapeutického...

Viz též: podobná jména autorů
3 Nývltová, Marcela
5 Nývltová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.