Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv rekonstrukce na tržní hodnotu nemovité kulturní památky
Náglová, Denisa ; Cupal, Martin (oponent) ; Vařechová, Martina (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vlivem rekonstrukce na tržní hodnotu nemovité kulturní památky. V první části jsou vysvětleny pojmy, které jsou pro danou problematiku specifické. V druhé části jsou uvedeny informace o vybrané nemovité kulturní památce. Bylo provedeno zkoumáni vlivu rekonstrukce analytickou a Saatyho metodou. Následně došlo k analytické situační analýze trhu, díky které byly vybrány vhodné způsoby pro ocenění dané nemovité kulturní památky, a to ocenění nákladovým způsobem dle oceňovací vyhlášky a ocenění porovnávacím způsobem. Nutné zmínit, že bylo provedeno ocenění nemovité kulturní památky ve stavu před rekonstrukcí a ve stavu po rekonstrukci. Výsledné hodnoty byly porovnány. V závěru je i slovně zhodnocena vynaložená investice na rekonstrukci.
Návrh změn v marketingovém mixu společnosti Balónový zámek s.r.o.
Náglová, Denisa ; Marková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem jednotlivých složek marketingového mixu společnosti Balónový zámek s.r.o., která svým působením spadá pod firmu Balóny Kubíček spol. s.r.o.. Práce je rozdělena do 3 částí. První část se zaobírá teorií, od základních pojmů marketingu, přes nástroje až po definice. Druhá část analyzuje vybranou společnost, současný stav a jeho vyhodnocení. Poslední, závěrečná část, vychází z analytické části, ve které došlo k vyhodnocení současného stavu, a díky tomuto jsou zde navrhnuty vlastní nápady na zlepšení složek marketingového mixu.
Vliv rekonstrukce na tržní hodnotu nemovité kulturní památky
Náglová, Denisa ; Cupal, Martin (oponent) ; Vařechová, Martina (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vlivem rekonstrukce na tržní hodnotu nemovité kulturní památky. V první části jsou vysvětleny pojmy, které jsou pro danou problematiku specifické. V druhé části jsou uvedeny informace o vybrané nemovité kulturní památce. Bylo provedeno zkoumáni vlivu rekonstrukce analytickou a Saatyho metodou. Následně došlo k analytické situační analýze trhu, díky které byly vybrány vhodné způsoby pro ocenění dané nemovité kulturní památky, a to ocenění nákladovým způsobem dle oceňovací vyhlášky a ocenění porovnávacím způsobem. Nutné zmínit, že bylo provedeno ocenění nemovité kulturní památky ve stavu před rekonstrukcí a ve stavu po rekonstrukci. Výsledné hodnoty byly porovnány. V závěru je i slovně zhodnocena vynaložená investice na rekonstrukci.
Návrh změn v marketingovém mixu společnosti Balónový zámek s.r.o.
Náglová, Denisa ; Marková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem jednotlivých složek marketingového mixu společnosti Balónový zámek s.r.o., která svým působením spadá pod firmu Balóny Kubíček spol. s.r.o.. Práce je rozdělena do 3 částí. První část se zaobírá teorií, od základních pojmů marketingu, přes nástroje až po definice. Druhá část analyzuje vybranou společnost, současný stav a jeho vyhodnocení. Poslední, závěrečná část, vychází z analytické části, ve které došlo k vyhodnocení současného stavu, a díky tomuto jsou zde navrhnuty vlastní nápady na zlepšení složek marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.