Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Poland as a brand (perception of Poland among young generation)
Mydlová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na vnímání Polska jako značky mezi vysokoškolskými studenty. Cílem diplomové práce je analýza obrazu Polska, jeho image a identita, kterou univerzitní studenti vnímají. Teoretická část se zaměřuje na koncept nation brandingu jako klíčového konceptu budování značky státu. Praktická část je orientovaná na analýzu sekundárních dat získaných z hodnotících indexů zemí, realizovaných výzkumů ve vnímaní Polska, národních a mediálních kampaní. Vlastní výzkum v kvalitativní a kvantitativní formě odkrývá vnímání Polska, všeobecný pohled, stereotypy a názory na Polsko či obraz polských produktů a služeb. Šetření proběhlo v cílové skupině mezi českými a polskými studenty.
Analysis of loyalty program in drugstores
Mydlová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na věrnostní programy v drogeriích. Cílem bakalářské práce je zkoumání a porovnání věrnostních programů dvou drogerií. Teoretická část je zaměřena na vztah mezi firmou a zákazníkem, který je založen především na vytváření hodnoty pro zákazníka a doprovázen spokojeností a věrností. Druhá a třetí kapitola definuje věrnostní programy a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje analýzu a porovnání věrnostních programů drogerie dm a Teta na základě vlastního dotazníkového šetření. Závěr práce patří ověření výzkumných cílů a celkovému shrnutí.

Viz též: podobná jména autorů
3 Mydlová, Miriama
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.