Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Deskový most
Malý, Jan ; Muroň, Vlastimil (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu přes řeku Volyňka. Byly navrhnuty tři varianty přemostění, ze kterých byla k následnému podrobnému posouzení zvolena varianta mostu, jehož nosná konstrukce se skládá z dodatečně předpjaté betonové desky. V rámci práce je zpracován podrobný statický výpočet a dílčí části jsou posouzeny na mezní stav použitelnosti a únosnosti dle Eurokódu. Výpočet zatížení je proveden ručním a následně přesným výpočtem pomocí programu Scia Engineer 22. Výsledky z obou způsobů výpočtu jsou posléze porovnány. Dále je vypracována podrobná a přehledná výkresová dokumentace a vizualizace.
Lávka přes dálnici D1 v Bohumíně
Muroň, Vlastimil ; Puda, Vladimír (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je návrh a posouzení lávky pro pěší přes dálnici D1 v Bohumíně. Jsou vypracovány dvě varianty v podobě studie. Z nich je vybraná zavěšená konstrukce, která je podrobně vypracována. Konstrukce se nachází v půdorysném oblouku s poměrně malým poloměrem, proto je pro analýzu konstrukce vytvořen prutový model, který respektuje skutečnou geometrii konstrukce. Model taktéž zohledňuje fáze výstavby. Konstrukce je posouzena z hlediska mezního stavu použitelnosti a únosnosti dle současně platných norem. V rámci práce je taktéž provedena modální analýza a harmonická odezva konstrukce. Součásti je podrobná výkresová dokumentace.
Rekonstrukce železobetonového mostu v Raškovicích
Muroň, Vlastimil ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Úkolem bakalářské práce bylo navrhnout rekonstrukci železobetonového trámového mostu v Raškovicích. Jelikož se nedochovala žádná dokumentace, bylo třeba odhadnout výztuž dle normy ČSN 1230-1937, podle které byl most navržen. Konstrukce byla zesílena novou spřaženou deskou a dodatečným předpětím. Návrh a posouzení bylo provedeno na mezní stav únosnosti i na mezní stav použitelnosti dle evropských norem. Výpočet byl prováděn v programu SCIA Engineer 19.1. na prutovém modelu jednoho trámu. Součásti práce jsou podrobné výkresy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.