Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie společnosti CrossCafe original s.r.o.
Mukenšnablová, Petra ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci největšího českého kavárenského řetězce CrossCafe original s.r.o. Teoretická část práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikačním plánováním. V praktické části je sestavena SWOT analýza společnosti CrossCafe na základě veřejně dostupných informací, vlastního pozorování, konkurenční analýzy a výsledků vlastního on-line dotazníkového šetření mezi současnými zákazníky. Následně jsou s přihlédnutím k výsledkům SWOT analýzy navrženy možná vylepšení marketingové komunikace společnosti CrossCafe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.