Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Parametrizace vzniku kaverny náhradních materiálů u normované a speciální vojenské munice
Mucha, Pavel ; Jelen, Karel (vedoucí práce) ; Barták, Erik (oponent)
Název práce: Parametrizace vzniku kaverny náhradních materiálů u normované a speciální vojenské munice. Cíl práce: Parametrizace velikosti strukturálních změn v různých náhradních materiálech, způsobených rozdílnými typy munice. Metoda: Balistický experiment založený na postřelování dvou odlišných náhradních materiálů (glycerinové mýdlo, balistická želatina) různými druhy munice. Následnou komparací jsme zjišťovali rozdíly mezi vzniklými kavernami. Použity byli různé metody měření od přímého použití měřidla, přes vylévání dutin vodou, měření rychlosti střel radarem, až po diagnostickou metodu počítačové tomografie nebo použití vysokofrekvenční kamery, která umožnila zachytit sekundární dutiny. Výsledky: Z experimentu byla získána celá řada důležitých parametrů, které vypovídají mnohé o chování střely v náhradním materiálu, jeho rychlosti , poloze nebo homogenity samotné střely během průletu náhradním materiálem. Z hlediska ranivosti je ovšem nejdůležitější parametr, ukazující nám objem sekundární dutiny, protože její objem se rovná objemu zničené tkáně. Lze tedy konstatovat, že největší ranivý efekt měla dle očekávání zakázaná tříštivá munice, která má mnohonásobně větší účinek než ostatní testované střely. Překvapením naopak byla munice s označením Black Mamba, která ač ji výrobce hodnotí opačně,...
Analýza marketingové strategie společnosti STOCK Plzeň- Božkov s.r.o.
Krčilová, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Mucha, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je vyhodnocení současné marketingové strategie společnosti STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. s důrazem na značku Fernet Stock, která působí na trhu hořkých a bylinných likérů, a navržení případných doporučení na její vylepšení se zacílením na mladé spotřebitele. Nejprve je vytvořen teoretický základ pro pochopení marketingové strategie, analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, hodnoty značky a marketingové komunikace. Pro splnění cíle byl proveden primární i sekundární výzkum. Primární data byla získána on-line dotazníkovým šetřením a terénním výzkumem. Ze získaných údajů byl zanalyzován celý trh lihovin v České republice se zaměřením na trh hořkých a bylinných likérů. Dále byla zanalyzována marketingová strategie značky Fernet Stock vycházející z teoretického základu a obou výzkumů. Na závěr byla navržena doporučení pro implementaci do stávající marketingové strategie.
Konsolidace účetnictví územních samosprávných celků
Mucha, Pavel
V textu je popsán postup konsolidace územně samosprávného celku.
Využití permanentních magnetů ze vzácných zemin pro úpravu uhlí a silikátových surovin a pro modifikaci sorbentů z hnědých uhlí
Straka, Pavel ; Žežulka, Václav ; Mucha, Pavel
Permanentní magnety ze vzácných zemin mohou být použity při úpravě uhlí, keramických surovin a při čištění odpadních nebo důlních vod.
Technologické testy magnetického filtru s magnety NdFeB
Mucha, Pavel ; Žežulka, Václav ; Straka, Pavel
Magnetický filtr s magnety typu NdFeB byl testován v různých provozech keramického průmyslju. Byla dosažena vysoká účinnost separace magnetických nečistot.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
10 MUCHA, Petr
4 Mucha, Patrik
1 Mucha, Pavol
10 Mucha, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.