Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová kampaň pojišťovny na sociálních sítích
Pištorová, Sára ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Mužík, Pavel (oponent)
Bakalářská práce Marketingová kampaň pojišťovny na sociálních sítích se zabývá použitím sociálních sítí v marketingové komunikaci firem. Teoretická část poskytuje ucelený pohled na výhody využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje a popisuje proces tvorby kampaně v jejich prostředí. Cílem práce je připravit marketingovou kampaň pro pojistný produkt v prostředí vybraných sociálních sítí (Facebook a Instagram) a tuto kampaň následně realizovat, zhodnotit její průběh a vyhodnotit, zda bylo dosaženo stanovených cílů. Součástí práce je rovněž provedená kvantitativní obsahová analýza, která zkoumá komunikační aktivity konkurenčních značek na Facebooku. Na základě zjištěných výsledků budou navržena doporučení pro budoucí kampaně dané společnosti, která by měla pomoci zvýšit efektivitu firmy v komunikaci na vybraných sociálních sítích.
Marketing na internetu
Zelený, Martin ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Mužík, Pavel (oponent)
V bakalářské práci je uvedeno teoretické pojetí internetu a marketingu, zdůrazněna potřeba marketingového mixu spolu s jeho specifiky v internetovém prostředí. Dále je představeno, jakými nástroji může internet podpořit společnosti při zpracovávání trhu a kterých marketingových prostředků na internetu při tom použít. V závěrečné kapitole jsou znázorněny socio-demografické údaje českých uživatelů internetu spolu s mediálním rozdělením trhu jak z hlediska všech médií, tak v rámci segmentu internetu.

Viz též: podobná jména autorů
1 MUŽÍK, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.