Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix CAFFE PARK Slovaňák
Mrázová, Zuzana ; Zimek, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu kavárny CAFFE PARK Slovaňák v Králově poli. Podnik je zaměřený na gastronomii, jeho hlavním prodejním artiklem je káva a její doplňky. Základní pojmy související s danou problematikou jsou vysvětleny v teoretické části práce. Analytická část představuje vybraný podnik po obchodní stránce a především popisuje jeho současný stav marketingového mixu. Součástí této části je analýza SWOT. V návrhové části jsou dána doporučení pro zlepšení jednotlivých nástrojů marketingového mixu podniku, které povedou ke zvýšení návštěvnosti a tím i denním obratům.
Řízení rizik u vybraného podnikatelského subjektu
Mrázová, Zuzana ; Benada, Lucia (oponent) ; Adamec, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení rizik v restauraci Grandezza. Řeší aplikace metod a analýzou pro hodnocení rizik. Vyhodnocené analýzy navrhnou opatření, která sníží zjištěná rizika ve společnosti Grandezza restaurant. Práce je rozvržena do tří částí. První části se věnuji na současný stav a vybranou metodiku, na ní navazuje část druhá, ve které je vymezený řešený problém. V poslední části jsou navržena opatření, která vedou ke snížení rizik v restauraci Grandezza.
Řízení rizik u vybraného podnikatelského subjektu
Mrázová, Zuzana ; Benada, Lucia (oponent) ; Adamec, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení rizik v restauraci Grandezza. Řeší aplikace metod a analýzou pro hodnocení rizik. Vyhodnocené analýzy navrhnou opatření, která sníží zjištěná rizika ve společnosti Grandezza restaurant. Práce je rozvržena do tří částí. První části se věnuji na současný stav a vybranou metodiku, na ní navazuje část druhá, ve které je vymezený řešený problém. V poslední části jsou navržena opatření, která vedou ke snížení rizik v restauraci Grandezza.
Marketingový mix CAFFE PARK Slovaňák
Mrázová, Zuzana ; Zimek, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu kavárny CAFFE PARK Slovaňák v Králově poli. Podnik je zaměřený na gastronomii, jeho hlavním prodejním artiklem je káva a její doplňky. Základní pojmy související s danou problematikou jsou vysvětleny v teoretické části práce. Analytická část představuje vybraný podnik po obchodní stránce a především popisuje jeho současný stav marketingového mixu. Součástí této části je analýza SWOT. V návrhové části jsou dána doporučení pro zlepšení jednotlivých nástrojů marketingového mixu podniku, které povedou ke zvýšení návštěvnosti a tím i denním obratům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.