Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 354 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu
Kostková, Karolína ; Krátký, Stanislav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem jednotlivých marketingových aktivit společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. se zaměřením na značku Birell v ON Trade trhu. V bakalářské práci jsou definovány čtyři části. První část se zaobírá teorií, kde jsou vymezeny základy marketingu, značka a komunikace v místě prodeje. Druhá část vymezuje společnost Plzeňský Prazdroj, značku Birell a její konkurenci. Ve třetí části jsou popisovány a analyzovány jednotlivé aktivity na trhu a jejich vyhodnocení. Ve čtvrté části jsou popsány návrhy aktivit pro následující rok.
Proposal Marketing Mix for Selected Company
Filková, Lucia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The main topic of the thesis is a restaurant that has been operating for almost 20 years on the market. It offers customers traditional meals and a selection of pizzas. The content of the thesis consists of three parts. In the first part of the thesis there is a theory focused on the basic ideas of marketing. The second part consists of an analysis that introduces the company as well as the different components of the marketing mix. The final part of the thesis offers new recommendations to improve the company's current marketing mix in light of the findings from the second part of the thesis.
The Proposal for the Business Model Development for a Retailer Operating on the Local market
Hutník, Jakub ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
The master thesis is focused on the development of the business model of a retail unit operating in the cycling industry. The theoretical part deals with retail. strategic development, business model including analytical and research methods. The analytical part contains the identification of critical factors within the assessment of the current situation of the company in the context of the internal and external environment on the local market and the evaluation of the results of primary and secondary research. Based on the evaluation of the results of the analytical part, an extended business model will be developed following the goal of covering costs and bridging the seasonality of the cycling industry, including the calculation of design costs, financing and benefits arising from the development of the business model.
Podpora prodeje a reklama konkrétní maloobchodní jednotky
Válková, Pavla ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podporu prodeje a reklamu konkrétní maloobchodní jednotky, a to na prodejnu potravin „Potraviny na radnici“ v Újezdě u Brna. První část práce se zabývá teoretickými poznatky z oblasti marketingu, konkrétněji marketingovým mixem, marketingovým komunikačním mixem, marketingovým prostředím, podporou prodeje a reklamou. Analytická část se věnuje pohledu na současný stav vybrané maloobchodní jednotky, kterou autorka práce i její okolí detailně analyzuje, neboť má s ní osobní zkušenosti jako bývalá zákaznice a nynější prodavačka. Cílem práce je identifikovat možnosti zlepšení prodeje a marketingové strategie této konkrétní prodejny a navrhnout vhodná řešení. Výstupem bakalářské práce jsou příslušná doporučení k dosažení stanoveného cíle.
Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Klech, Erik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti, která se věnuje výrobě a prodeji bytového a hotelového textilu. V rámci této práce bude provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí společnosti. Následně bude realizován marketingový výzkum, který má podobu dotazníkového šetření. Na základě takto provedených analýz budou představeny jednotlivé návrhy, jejichž realizace by měla vést ke zdokonalení současného marketingového mixu společnosti.
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Kriška, Michael ; Mráček, Pavel (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Daná bakalárska práca sa zaoberá zdokonalením marketingovej komunikácie spoločnosti Decathlon, v Českej republike pôsobiacej pod názvom DECASPORT s.r.o. Práca je delená na tri časti, ktorými sú teoretická časť vysvetľujúca východiskové pojmy marketingu a marketingovej komunikácie, analytická časť, ktorá sa zameriava na analyzovanie spoločnosti a jej komunikačného a marketingového mixu s následným použitím analýz, a návrhová časť zaoberajúca sa jednotlivými konkrétnymi návrhmi zdokonalenia marketingovej komunikácie.
Marketingový výzkum
Vávra, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu navrhnout produkt pro minipivovar, který bude vycházet z preferencí zákazníků. Práce obsahuje úvod do problematiky, na který navazují teoretická východiska práce. Praktická část se zabývá samotnou společností a jejím okolím. Pro naplnění cíle jsou zde využity analýzy v čele s Conjoint analýzou, pro kterou jsou získávána data pomocí focus group a dotazníku. Závěr práce obsahuje mimo jiné doporučení na dva konkrétní produkty, které vzešly z výsledků Conjoint analýzy a měly by tedy pomoci s rozšířením klientely pivovaru.
Návrh konceptu doprovodné služby z projektového hlediska
Prykhodko, Taisiia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na doprovodné služby na divizi Integrated Packaging and Solutions (eHouse) společnosti ABB s.r.o. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část obsahuje teoretické poznatky z problematiky marketingu, doprovodných služeb a projektového managementu. Následující část se zabývá analýzou současného stavu marketingového mixu a definicí klíčových požadavků a podmínek, na základě kterých v poslední částí je představen návrh nové doprovodné služby, která by pomohla zvýšit konkurenceschopnost produktů od ABB.
Komunikační mix konkrétního produktu
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem pro konkrétní program zaměřený na vesmírné technologie. V rámci práce jsou specifikovány teoretické poznatky obecně v oblasti marketingové komunikace a také specifika marketingové komunikace pro vysoké školy. Analytická část je zaměřena na konkurenci v rámci Evropy, polostrukturované rozhovory se současnými studenty programu a zahrnuje i rozhovor s manažerem Brno Space Cluster, což označuje uskupení firem, které působí v rámci Brna v kosmickém průmyslu. Na základě analýzy je navržen komunikační mix pro program a v úplném závěru práce se nachází komunikační manuál pro program Space Application.
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Burešová, Petra ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace a následná realizace ve vybrané společnosti, která doposud marketingu nevěnovala pozornost. Tyto realizované návrhy budu následně měřit a na základě výsledků dále zefektivňovat. Cílem těchto návrhů je primárně dosáhnout toho, aby navržená marketingová komunikace generovala společnosti poptávky a tvořila podporu pro obchodní aktivity. Sekundárním cílem je rozšiřování povědomí o vybrané společnosti a budování databáze firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 354 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Mraček, Pavel
2 Mráček, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.