Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Celebrity v reklamě na alkoholické nápoje
Vrátil, Jiří ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Cílem práce bylo vytvořit doporučení pro výběr celebrity do reklamy na alkoholické nápoje, respektive tří tuzemských značek (Becherovka, Absinth a Královská medovina). Uvádím použitou metodiku, dále se věnuji vlastnímu výběru značek alkoholických nápojů (proč jsem se rozhodl pro dané brandy) a předkládám stručnou charakteristiku jak nápojů, tak výrobců, pro které mohou být výstupy mé práce zejména užitečné. Následuje výběr charakteristik a vlastností člověka, jež by měly odpovídat image jednotlivých značek alkoholických nápojů a výběr celebrit potenciálně vhodných k propagaci zvolených značek. Poté prezentuji výsledky vlastního marketingového šetření, jehož hlavním cílem byl výběr celebrit vhodných k propagaci výše jmenovaných nápojů (doplňkově jsem pak na základě zmíněného výzkumu určil optimální prostředí pro exekuci reklamy).
Příležitosti a rizika rozšiřování značky
Konečný, Karel ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Teoreticko-metodologická část se zabývá teorií, architekturou a strategiemi značky, se zaměřením na strategii rozšiřování značky. Aplikační část charakterizuje kategorii tabákových výrobků, analyzuje volbu strategie rozšíření značky jako odezvu na stagnaci značky. Dále podrobně hodnotí novou podznačku Davidoff Neon, jednotlivé prvky marketingového mixu, definuje chyby ve strategii i implementaci a podává doporučení pro marketingový tým. Závěr shrnuje cíle práce a formuluje závěrečná doporučení.
Analýza studentských bankovních účtů
Vrána, Lukáš ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Koláček, Michal (oponent)
Cílem práce byla analýza studentských bankovních účtů v České republice. Její součástí byl podrobný popis situace a následné srovnání studentských účtů přítomných na našem trhu. Vytvořil jsem srovnávací model, pomocí kterého jsem identifikoval nejlepší nabídku. Dále jsem provedl dotazníkové šetření majitelů studentských bankovních účtů. Výsledky jednotlivých odpovědí byly zobrazeny ve formě grafického přehledu i s uvedením případného ověření platnosti statistických hypotéz. Na základě takto získaných dat jsem vytvořil soubor doporučení pro marketing studentských bankovních účtů.
Privátní značky a jejich vnímání spotřebiteli
Laštovičková, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Produkty privátních značek zahrnují všechno zboží, které prodává pod svojí značkou obchodník. Tato značka může nést přímo název obchodního řetězce, nebo je pojmenována jinak. Takovéto značky v jiných obchodních řetězcích nenajdeme. Privátní značky zajisté znamenají pro všechny tři zúčastněné strany (výrobce, obchodník a spotřebitel) výhody, ovšem také nějaké nevýhody. Můžeme je rozdělit do třech kategorií: economy, standard a premium. Nejrozvinutější trh s privátními značkami najdeme v Evropě ve Švýcarsku, jejich podíl zde dosahuje 45%. V České republice je jejich podíl téměř 20%. V současné době má téměř každý obchodní řetězec svoji privátní značku, nejrozšířenější jsou v prodejnách diskontního typu. Z výzkumu který jsem prováděla pomocí dotazníkového šetření vyplynulo,že 67% dotázaných nakupuje privátní značky pravidelně. Podle respondentů je jejich největší výhodou nízká cena, naopak jako nevýhodu vidí nižší kvalitu a neatraktivní obal.
Implementation of loyalty program in chosen company
Šenitková, Ivana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Důležitost budování dlouhodobých vztahů podniku se zákazníkem nabýva v poslední době na významu. Obsahem práce je analyzovat přínos zavedení jednoho z marketingových nástrojů -- věrnostního programu, který se v současnosti zavádí v mnoha různých oblastech obchodu. Práce je zaměrená jednak na teoretická východiska věrnosti, spokojenosti a hodnoty zákazníka, jako i jednotlivých prvků věrnostního programu. Práce se dále věnuje analýze maloobchodního trhu v oblasti širocesortimentního zboží v Čechách a na Slovensku, a využívání různych typů věrnostních programů. V poslední části je podrobně analyzováno zavádení konkrétního věrnostního programu jednoho z dominantních hráčů na našem i světovém trhu. Cílem práce je zhodnotit využívání těchto programů, jejich výhod a nevýhod, a celkové úspěšnosti ze strany společnosti i ze strany zákazníka. Práce obsahuje návrhy a doporučení pro tvorbu efektivního věrnostního programu, jako i vlastní marketingový průzkum u zákazníků dané společnosti.
Regulace reklamy
Krásová, Petra ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Práce podává přehled o právní a etické regulaci reklamy v České republice a rovněž seznamuje s výsledky výzkumu "Postoje české veřejnosti k reklamě". Právní úprava je rozdělena na část veřejnoprávní a soukromoprávní, přičemž v rámci každé části seznamuje s nejdůležitějšími právními předpisy regulujícími obsah reklamního sdělení. V rámci etické regulace práce seznamuje s činností Rady pro reklamu a především s projednáváním stížností.
Teorie řízení značky a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů
Čeřovský, Michal ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce popisuje specifika řízení značky a různé přístupy k tomuto řízení. Formou marketingového průzkumu pak hodnotí přístup spotřebitelů ke značce, konkrétně vysokoškolských studentů v ČR.
Marketingový výzkum návštěvnosti hypermarketů
Žák, Vítězslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Marketingový výzkum, pozorování, zabývající se návštěvností hypermarketu v jednotlivých dnech a časech. Představení instore radia jako reklamního média. Reklama v místě prodeje.
Charakteristika kulturního prostředí Španělska a jeho vliv na marketing
Jendryščíková, Lenka ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Práce popisuje kulturní prostředí Španělska a jak toto prostředí ovlivňuje marketingové prvky, především reklamu a distribuci.
Informace ze statistiky rodinných účtů a jejich pozice v současném výzkumu trhu
Plíšková, Lucie ; Simmová, Hilda (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Tato práce poskytuje ucelené informace o procesu tvorby statistiky rodinných účtů v České republice. V teoretické části je zaměřena na charakteristiku marketingového výzkumu trhu a jeho pozici v marketingovém informačním systému. V následující části je detailně popsán proces vzniku statistiky rodinných účtů, výběrem zpravodajského souboru počínaje, přes zjišťování a zaznamenávání údajů, zpracováním výsledků konče. Jsou zde také zmíněny klady a zápory statistiky rodinných účtů. Je zde také nastíněn problém panelového efektu a možné způsoby jeho odstranění. Závěrečná část je věnována využití statistiky rodinných účtu pro státní a následně podnikové účely.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 MOTTLOVÁ, Lenka
4 Mottlová, Lenka
1 Mottlová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.