Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Názory žáků a žákyň 1. stupně ZŠ na zařazení sportovních her/basketbalu do hodiny TV
Motejlová, Lucie ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Kašpar, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá názory žáků a žákyň 1. stupně ZŠ na zařazení sportovních her/basketbalu do hodiny TV. Cílovou skupinou diplomové práce jsou žáci druhých tříd, žáci pátých tříd, jejich třídní učitelé a děti z letního dětského tábora. Cílem práce je zjistit, jaké mají žáci oblíbené sportovní hry na prvním stupni ZŠ a jestli mezi ně basketbal patří. Dále za pomoci kvalitativního měření zjistit na jaké úrovni se pohybují basketbalové dovednosti driblink a střelba na koš. V teoretické části jsou popsány didaktické aspekty TV, sportovní hry a basketbal samotný. Pro účely šetření byly vytvořeny vlastní dotazníky pro žáky a pro učitele. Pro kvalitativní měření driblinku a střelby na koš byla vytvořena hodnotící tabulka, která se zabývá správnou technikou. Pro vyhodnocení sebraných dat byla použita metoda četností, která byla dále zpracována pomocí grafů. Typy grafů, které byly použity jsou koláčové a sloupcové. Pro kvalitativní měření byla použita popisná statistika, přesněji součet hodnot v tabulce a aritmetický průměr. Výsledkem diplomové práce je zjištění, že basketbal patří mezi oblíbené sporty jak u žáků, tak u učitelů. Nejoblíbenější sportovní hrou je vybíjená následovaná basketbalem a fotbalem. Z kvalitativního měření vyšlo, že technika driblinku a střelby u žáků druhých ročníků je horší...
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci
MOTEJLOVÁ, Lucie
Diplomová práce je zaměřena na řízení lidských zdrojů, oblast vzdělávání a rozvoje příslušníků Hasičského záchranného sboru Jihočeského kraje. Cílem diplomové práce byla analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku, identifikace potřeb vzdělávání, návrhy změn a doporučení pro zlepšení řízení této oblasti.

Viz též: podobná jména autorů
4 MOTEJLOVÁ, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.