|
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Tatarová, Barbora ; Moserová, Veronika (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraných událostí pro příspěvkovou organizaci TIC BRNO a poskytuje tak doporučení pro danou organizaci. První část práce popisuje jednotlivé cíle práce. Teoretická část v krátkosti nastíní základní terminologie, nezbytné pro porozumění tématu. Kapitola je věnována problematice marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové strategie a marketingu destinace. Převážnou část tvoří digitální marketing, sociální marketing a marketingový mix. V analytické části práce je rozebrán současný stav zkoumané příspěvkové organizace a vybraných událostí. Praktická část obsahuje především interpretaci návrhu marketingové strategie pro zviditelnění vybraných událostí v zahraničí, a tedy přilákání nových zahraničních turistů.
|
| |
|
Blog jako nástroj propagace na B2C trhu
Moserová, Veronika
MOSEROVÁ, V. Blog jako nástroj propagace na B2C trhu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá blog a vlogy a jejich použitím jako nástrojů propagace na trhu spotřebitelů. Ke zjištění vnímání propagace výrobků a služeb na blozích a vlivu propagace na nákupní chování, bylo využito dotazníkového šetření (n = 329). Dále bylo k výzkumu využito hloubkových rozhovorů se autory blogů (n = 7). Na základě primárních i sekundárních dat bylo provedeno srovnání výsledků. Na základě výsledků byla vytvořena doporučení pro firmy, které by chtěly využívat blogy jako další nástroje propagace.
|
|
Did food security in Cambodia-Laos-Myanmar-Vietnam countries improved after Millennial development goals?
Moserová, Veronika
MOSEROVÁ, V. Bc.: Zlepšila se potravinová bezpečnost v zemích Kambodža, Laos, Vietnam a Myanmar po zavedení Rozvojových cílů tisíciletí?, Diplomová práce, 2016 Tématem této práce je náhled na téma potravinové bezpečnosti v Kambodži, Laosu, Vietnamu a Myanmaru. Cílem této práce je potvrdit či vyvrátit hypotézu o zlepšení potravinové bezpečnosti v zemích CLMV po zavedení Rozvojových cílů tisíciletí. Cíle byl zkoumán na základě analýzy dat v období 1990 až 2015. Analýza byla provedena pomocí kompozitního indikátoru a také byla provedena analýza trendové funkce. Účelem práce je navrhnout doporučení, která by pomohla zlepšit situaci v regionu.
|
|
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Tatarová, Barbora ; Moserová, Veronika (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraných událostí pro příspěvkovou organizaci TIC BRNO a poskytuje tak doporučení pro danou organizaci. První část práce popisuje jednotlivé cíle práce. Teoretická část v krátkosti nastíní základní terminologie, nezbytné pro porozumění tématu. Kapitola je věnována problematice marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové strategie a marketingu destinace. Převážnou část tvoří digitální marketing, sociální marketing a marketingový mix. V analytické části práce je rozebrán současný stav zkoumané příspěvkové organizace a vybraných událostí. Praktická část obsahuje především interpretaci návrhu marketingové strategie pro zviditelnění vybraných událostí v zahraničí, a tedy přilákání nových zahraničních turistů.
|
| |
|
Rekodifikace občanského práva a její dopad na podnikatele v oblasti cestovního ruchu
Moserová, Veronika
Tato bakalářská práce se zabývá rekodifikací občanského práva a jejím dopadem na podnikatele v cestovním ruchu, a to zejména na cestovní kanceláře a cestovní agentury. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů, které se týkají nového občanského zákoníku a na popis největších změn, které tato úprava přináší. V praktické části proběhlo dotazníkové šetření, jehož účelem je zjistit jak jsou podnikatelé v cestovním ruchu seznámeni se změnami, které nastaly v oblasti cestov-ního ruchu po lednu 2014 a také jaké jsou s těmito změnami spojené finanční náklady.
|