Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Morysová, Lucie ; Sedláčková, Zdeňka (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je předložením návrhu na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti fungující jako franšíza, zabývající se prodejem zdravých a kvalitních potravin. Analýza společnosti je provedena pomocí různých metod, z nichž hlavní metodou je hodnotový řetězec v kombinaci s analýzou zákazníka, která je provedena pomocí dotazníkového šetření a focus group. Výsledek kombinace těchto analýz identifikuje možné nedostatky a místa pro zlepšení. Výsledkem bakalářské práce jsou návrhy směřující ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.