Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současné podoby divadelní publicistiky v audiovizuálních médiích veřejné služby ČR
Moravec, Ondřej ; Novotný, David Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Bakalářská práce "Současné podoby divadelní publicistiky v audiovizuálních médiích veřejné služby ČR" pojednává o vývoji divadla k jeho televizní variaci a o struktuře současných ucelených pořadů zabývajících se divadlem. Práce se zaměřuje především na mapování programu Divadlo žije! na ČT2, což je hlavní a zároveň jediný televizní program ve veřejnoprávních médií zabývající se výhradně divadlem. Z rozhlasové tvorby se práce zaměřuje na rubriku Tyjátr na Rádiu Wave. Studie zkoumá i žánrovou skladbu pořadů, reflexi pořadu divadelními specialisty a také rozbory televizně-divadelní řeči v souladu s prezentovanými divadelními hrami. Hlavní otázku, kterou práce řeší, je, zda televizní a rozhlasová média předvádějí konkrétní ukázky divadelní hry, které jsou součástí reportáže, ve správném a plném kontextu a jestli vystřižené pasáže ze hry svoji formou korespondují s tématem divadelní hry.
Sankce za přestupky a ochranná opatření
Moravec, Ondřej ; Prášková, Helena (vedoucí práce) ; Millerová, Ivana (oponent)
Tématem této diplomové práce jsou sankce za přestupky a ochranná opatření. Práce se zabývá především jednotlivými druhy sankcí a ochranných opatření, které lze za spáchaný přestupek uložit, věnuje se též okolnostem, které je nutno zohlednit při jejich ukládání. Cílem této práce je komplexně postihnout současnou úpravu sankcí a ochranných opatření u přestupků. Důraz je také kladen na zmínění různých právních i praktických problémů a nedostatečně řešených otázek, které oblast sankcionování přestupků provázejí. Dílčí části práce, zejména její závěr, neopomíjejí ani reformu správního trestání a budoucí právní úpravu této významné činnosti orgánů veřejné správy. První kapitola diplomové práce je zaměřena na sankce za přestupky. Úvodní část této kapitoly je spíše teoretická a věnuje se definování některých základních pojmů v oblasti správního trestání. V této části je rovněž vymezen pojem sankce a správní trest, v závěru následuje pasáž o účelu správních trestů, jakož i o katalogu sankcí, včetně stručného náhledu do minulých úprav. Obsahem druhé části prvé kapitoly je rozbor jednotlivých druhů sankcí podle platného zákona o přestupcích i podle jiných zákonů. Je zde postupně popsáno napomenutí, pokuta, zákaz činnosti, propadnutí věci a zákaz pobytu. Třetí část postihuje problematiku ukládání sankcí, věnuje se tak...
Sankce za přestupky a ochranná opatření
Moravec, Ondřej ; Prášková, Helena (vedoucí práce) ; Millerová, Ivana (oponent)
Tématem této diplomové práce jsou sankce za přestupky a ochranná opatření. Práce se zabývá především jednotlivými druhy sankcí a ochranných opatření, které lze za spáchaný přestupek uložit, věnuje se též okolnostem, které je nutno zohlednit při jejich ukládání. Cílem této práce je komplexně postihnout současnou úpravu sankcí a ochranných opatření u přestupků. Důraz je také kladen na zmínění různých právních i praktických problémů a nedostatečně řešených otázek, které oblast sankcionování přestupků provázejí. Dílčí části práce, zejména její závěr, neopomíjejí ani reformu správního trestání a budoucí právní úpravu této významné činnosti orgánů veřejné správy. První kapitola diplomové práce je zaměřena na sankce za přestupky. Úvodní část této kapitoly je spíše teoretická a věnuje se definování některých základních pojmů v oblasti správního trestání. V této části je rovněž vymezen pojem sankce a správní trest, v závěru následuje pasáž o účelu správních trestů, jakož i o katalogu sankcí, včetně stručného náhledu do minulých úprav. Obsahem druhé části prvé kapitoly je rozbor jednotlivých druhů sankcí podle platného zákona o přestupcích i podle jiných zákonů. Je zde postupně popsáno napomenutí, pokuta, zákaz činnosti, propadnutí věci a zákaz pobytu. Třetí část postihuje problematiku ukládání sankcí, věnuje se tak...
Vývoj reprezentace LGBT menšiny v počítačových příběhových RPG hrách a přijímání homosexuální tématiky hráči a herními vývojáři
Moravec, Ondřej ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Baslarová, Iva (oponent)
Diplomová práce "Vývoj reprezentace LGBT menšiny v počítačových příběhových RPG hrách a přijímání homosexuální tematiky hráči a herními vývojáři" pojednává o nových způsobech reprezentace LGBT minority, a to pomocí počítačových her. Zatímco tradiční média jako film či literatura poskytují pouze lineární vyprávění, s rozvojem možností RPG her se objevuje nová "ergodická literatura", která je postavená na velkém počtu paralelních cest - a součástí těchto cest může být i hra za LGBT postavu, cesta, která jiným hráčům může díky principu kybertextu zůstat uzavřena. Práce tak kombinuje několik pohledů na danou problematiku - jednak se zamýšlí obecně nad jazykem počítačových her a zkoumá, jakým způsobem mohou herní mechaniky ovlivnit reprezentaci LGBT minority v mediálním prostředí, dále pak nahlíží na samotné tvůrce, jak se k implikování LGBT tematiky do her staví. Podstatná část práce je věnována i analýze rozhovorů s LGBT hráči. V souvislosti s tím se práce zaměřuje i na analýzu konkrétních her (Mass Effect I-III a Dragon Age I-II), které zásadně změnily pohled na reprezentaci LGBT lidí v počítačových hrách. Cílem práce je tak poskytnout první kompaktní text na toto téma v českém i světovém kontextu Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Současné podoby divadelní publicistiky v audiovizuálních médiích veřejné služby ČR
Moravec, Ondřej ; Novotný, David Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Bakalářská práce "Současné podoby divadelní publicistiky v audiovizuálních médiích veřejné služby ČR" pojednává o vývoji divadla k jeho televizní variaci a o struktuře současných ucelených pořadů zabývajících se divadlem. Práce se zaměřuje především na mapování programu Divadlo žije! na ČT2, což je hlavní a zároveň jediný televizní program ve veřejnoprávních médií zabývající se výhradně divadlem. Z rozhlasové tvorby se práce zaměřuje na rubriku Tyjátr na Rádiu Wave. Studie zkoumá i žánrovou skladbu pořadů, reflexi pořadu divadelními specialisty a také rozbory televizně-divadelní řeči v souladu s prezentovanými divadelními hrami. Hlavní otázku, kterou práce řeší, je, zda televizní a rozhlasová média předvádějí konkrétní ukázky divadelní hry, které jsou součástí reportáže, ve správném a plném kontextu a jestli vystřižené pasáže ze hry svoji formou korespondují s tématem divadelní hry.
Základní procesní práva účastníků správního řízení
Moravec, Ondřej ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Millerová, Ivana (oponent)
Tato diplomová se zabývá základními procesními právy účastníků správního řízení. Jejím cílem analyzovat jejich zákonnou úpravu obsaženou zejména v zákoně č. 500/2004 Sb., správním řádu, ve znění pozdějších předpisů, a zhodnotit její zdařilost. Diplomová práce je rozčleněna do úvodní kapitoly, pěti kapitol a závěrečné kapitoly. Úvodní kapitola si klade za cíl uvést čtenáře do problematiky práva na spravedlivý proces a základních procesních práv účastníků v kontextu českého správního řízení. První kapitola se věnuje vymezení základních pojmů souvisejícím se správním řízením samotným. Druhá kapitola se soustřeďuje na bližší výklad k účastenství ve správním řízení a vymezení účastníků samotných. Účelem třetí kapitoly je shrnout rozdílné přístupy ke koncepci práva na spravedlivý proces a přednést výčet analyzovaných základních procesních práv účastníků správního řízení. Čtvrtá kapitola se pak ve svých čtrnácti podkapitolách věnuje jednotlivě každému z analyzovaných základních procesních práv. Pátá kapitola pojednává o aplikačním vztahu úpravy základních procesních práv ve správním řádu a zvláštních řízeních, což demonstruje na příkladu dvou zvláštních řízeních upravených zákonem o vysokých školách. V závěru je shrnuto zhodnocení zdařilosti zákonné úpravy základních procesních práv účastníků správního řízení.
Mezi filmem a počítačovou hrou: odlišnosti a podobnosti způsobů vyprávění
Moravec, Ondřej ; BENDOVÁ, Helena (vedoucí práce) ; KAJÁNKOVÁ, Lucia (oponent)
S nárůstem mediální konvergence mezi videohrami a filmem vyvstává i otázka, v čem jsou si obě média podobná z hlediska vyprávěcích způsobů. Zatímco četné práce se věnují vizuálně-stylistickým podobnostem obou médií, cílem této práce je věnovat se právě čistě vyprávěcím technikám. Na základě dvou případových studií (filmů Na hraně zítřka /2014/ a Memento /2000/) poté práce zkoumá, do jaké míry lze videoherní narativní principy uplatňovat i ve filmovém vyprávění.
Problémy kvality zvukové složky TV pořadu
Čechák, Petr ; Moravec, Ondřej (vedoucí práce) ; Skall, Vladimír (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat problémy spojené s televizním vysíláním zvuku, objasnit technologické principy zpracování zvuku pro vysílání a pojmenovat rozdíly mezi analogovým a digitálním šířením televizního signálu. Práce se věnuje zvukovým formátům, a to jak analogovým, tak i digitálním. Její důležitou součástí je i problematika měření zvukového signálu, popisuje různé metody zajištění konzistentní úrovně vysílání, a to jak pomocí dynamických signálových procesorů, tak i moderních technologií, jako jsou metadata firmy Dolby.
Spolupráce zvukaře a hudebního souboru při živém vystoupení
Jíra, Vítězslav ; Hrma, Lumír (vedoucí práce) ; Moravec, Ondřej (oponent)
Cílem práce je definovat základní pravomoci a povinnosti pro všechny zúčastněné osoby, které se podílejí na přípravě a realizaci hudebních koncertů. Na příkladech z praxe se v práci snažím poukázat na nejčastější problémy při ozvučování a jejich řešení.
Pohyb jako má cesta k autorství
Moravec, Ondřej ; Kratochvílová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Kroschlová, Eva (oponent)
V této diplomové práci se pokouším zachytit svou cestu k pohybu a autorství. V první části se zabývám prostorem, rytmem, cítěním tempa, energií, vnitřním pohybem a vlastním pohybem na hodinách dialogického jednání. Druhá část zachycuje mé zkušenosti s pohybem u Zdeničky Kratochvílové - práci s maskou, základy pantomimy a práci na Beckettově Hře beze slov II (Acte sans paroles II), která byla naším klauzurním vystoupením. V této části jsem rovněž zaznamenal své zkušenosti s kontaktní improvizací u Moniky Rebcové na HAMU. V poslední (třetí) části reflektuji svou autorskou prezentaci "Jano, nestůj tu jak štafle!!", které bylo určitým završením mé práce na katedře autorské tvorby a pedagogiky (KATaP). Sleduji postupný vývoj představení - počáteční nápady, zrod a proměny textu (viz přílohy), veřejné zkoušky, pohybové improvizace, hledání výrazu a ztvárňování postav. Představení bylo nalézáním vlastního autorského postoje za spolupráce s Nastjou Astashinou. V rámci diplomové práce předkládám DVD se záznamem klauzurní práce (Beckettova Hra beze slov II) a autorské prezentace "Jano, nestůj tu jak štafle!!".

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.