Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnota live event marketingu z pohledu jeho realizátorů
Jelínek, Radovan ; Černá, Eliška (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Event marketing se jako nástroj marketingové komunikace neustále rozvíjí a inovuje. Přizpůsobuje se proměnlivým potřebám společností i zákazníků, jejichž aktivity se čím dál více přesouvají do digitálního prostředí. Práce však vychází z předpokladu, že osobní prožitek je stále jeden z nejefektivnějších způsobů, jak lidem něco sdělit, tak, aby si danou věc co nejlépe zapamatovali. Cílem práce je za pomoci výzkumné metody focus group hlouběji proniknout do témat jako je hodnota a komunikační přínos live eventu a ukázat, že tento typ marketingu je i v dnešní digitální době velmi důležitý a neměl by být upozaďován. Teoretická část práce je zaměřená na úvod do problematiky a také představuje teoretický rámec event marketingu, který v českém prostředí není příliš obsáhlý. Rovněž představuje problémy, kterými se teoretické studium eventů zabývá a prezentuje téma typologie eventů. Metodologická část je věnována designu vlastního výzkumu a popisu samotného provedení. V závěru práce jsou interpretovány poznatky vzešlé z kvalitativního výzkumu.
Vliv rozvoje hudebních streamovacích služeb na česká rádia
Šidlák, Jan ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem proměny komunikace českých rozhlasových stanic ve světle rozvoje streamovacích platforem, nových médií a technologií. Zejména popisuje, jakým způsobem využívají rozhlasové stanice nová média ke svojí komunikaci a doplnění tradičního FM vysílání. Teoretická část práce popisuje historii rozhlasu u nás, představuje streamovací služby jako nový způsob distribuce hudby a shrnuje názory některých autorů, kteří se tématem zabývali dříve. Praktickou část práce tvoří analýza mediálních výstupů jednotlivých stanic a rozhovory s respondenty, profesionály z rozhlasové praxe.
Strategie značek na sociálních sítích Facebook, Instagram and TikTok, se zaměřením na dostupné možnosti mediální podpory v období Q3-Q4 2022
Marinovová, Kristina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Diplomová práce s názvem "Strategie značek na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, se zaměřením na dostupné možnosti mediální podpory v období Q3-Q4 2022" se zabývá nárůstem komunikačních možností způsobených příchodem tzv. nových médií. Podrobně se pak věnuje komunikaci na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok a jejich využitím pro šíření reklamních sdělení. Teoretická část práce přináší komplexní pohled na vybrané platformy, jejich prostředí, trendy a přehled základních pojmů nezbytných pro porozumění a strategickou práci. Kromě toho poskytuje práce průřez základními reklamními formáty, které je pro komunikaci reklamních sdělení možné využít a představuje také prostředí reklamních nástrojů Meta Ads Manager a TikTok Ads Manager. Podrobně se věnuje práci s Meta Ads Managerem, který také využívá pro spuštění experimentů v praktické části. Praktická část práce se zabývá ověřením tří definovaných hypotéz, které si kladou za cíl srovnat výsledky rozdílných přístupů při nastavování reklamních kampaní na platformě Facebook a ulehčit tak rozhodovací proces pro marketéry, firmy či jednotlivci začínající s prací v prostředí nástroje Meta Ads Manager. Tato část práce také sumarizuje odpovědi na stanovené výzkumné otázky, které zní: Jak spustit reklamní kampaň na Facebooku? Jak vybrat...
Využití umělé inteligence v grafickém designu pro marketingové účely
Massalema, Adham ; Oukropec, Jindřich (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá zasazením umělé inteligence do grafického designu pro marketingové účely. Cílem mé práce je najít, porovnat a doporučit takové nástroje, které jsou v současnosti dostupné, a které využívají umělou inteligenci k tvorbě grafického designu marketingových návrhů. Samotná umělá inteligence se neustále vyvíjí a nabízí svou pomoc v mnoha profesích. Práci jsem rozdělil na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické se zabývám vysvětlením a vývojem fenoménu, následně výskytem umělé inteligence v designu, grafickém designu a v marketingu. Ze získaných vědomostí a dle daných kritérií porovnávám dostupné nástroje. V návaznosti na zkoumání je vyhodnotím a doporučím, jak je lze využít v současnosti, zároveň ale i v čem stále strádají.
Krizová komunikace města Neratovice v případě chemické havárie
Vrána, Petr ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření komunikační strategie a manuálu pro město Neratovice v případě úniku chemických látek z místního podniku SPOLANA s.r.o. Cílem práce je minimalizovat paniku a efektivně informovat obyvatele města o nebezpečí. Práce je strukturována do tří hlavních částí. V úvodu jsou stanoveny cíle práce a uvedeny motivace pro zpracování tématu. Teoretická část se věnuje strategické komunikaci, public relations, politické komunikaci, trust managementu, krizové komunikaci a komunikaci samospráv. Analytická část zahrnuje analýzu současného stavu prostřednictvím případových studií, rozhovorů s pověřenými osobami, analýzy mediálních výstupů a dotazníkového šetření. V praktické části se zaměřuje na vytvoření strategie krizové komunikace, včetně stanovení cílů, cílových skupin, typů událostí a postupu. Dále je vypracován manuál krizové komunikace a řešeny rozpočet a další nároky. Práce vychází z analýzy odborné literatury, základního výzkumu informací o městě Neratovice a podniku SPOLANA s.r.o., rozhovorů s odpovědnými osobami, případové studie a dotazníkového šetření mezi obyvateli města. Výsledkem práce jsou doporučení a postup pro rychlou, spolehlivou a efektivní komunikaci v případě úniku chemických látek. Zdroje vymezeného materiálu zahrnují oficiální webové stránky města...
Beyond tourism: Development of place branding in the context of the City of Prague
Legáthová, Lucia ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
V dnešním globálním prostředí města a regiony stále více soupeří o investice, turisty a talenty, což je důvodem k využívání nejen strategií propagace cestovního ruchu, ale i dalších strategií budování značky ve více rovinách. Branding měst, neboli city branding, se stal prostředkem ke zlepšení celkové image a atraktivity měst. Navzdory rostoucímu zájmu akademiků o city branding existuje mezera ve výzkumu v případě Prahy, kde její mezinárodní vnímání neodpovídá probíhající transformaci tohoto města. Na případové studii hlavního města Prahy si tato práce klade za cíl prozkoumat snahy města o budování značky, odhalit nejpalčivější problémy a poskytnout možná řešení prostřednictvím kombinace obsahové analýzy klíčových strategických dokumentů a polostrukturovaných rozhovorů s hlavními stakeholdery. Zjištění odhalují nesoulad mezi žádoucí image Prahy a jejími snahami o budování značky, čemuž brání absence jednoznačného leadershipu, politického zájmu, koordinace a dlouhodobé strategické vize. Řešení těchto problémů bude pro Prahu klíčové pro vybudování výrazné a úspěšné značky města. K možným řešením, jak překlenout rozdíl mezi požadovanou image Prahy a jejími snahami o budování značky, patří stanovení jasné vedoucí úlohy, zapojení politických aktérů v rané fázi procesu a definování jasných a měřitelných cílů.
Podnikatelský plán vybrané kulturní památky v soukromém vlastnictví
Vodičková, Tereza ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce prezentuje komplexní podnikatelskou plán pro kulturní památku Sýpka Lemberk s důrazem na specifické charakteristiky neziskového subjektu ve vlastnictví s.r.o. a cíl nalézt stabilní zdroje financování pro její provoz. Plán má potenciál sloužit jako užitečný průvodce pro správu dalších kulturních památek s podobnými výzvami, jak v regionu, tak i mimo něj. Teoretická část práce se zaměřuje na definici marketingu, podnikatelského plánu a marketingových analýz specificky aplikovaných na kulturní památky. Dále zkoumá kulturní politiku ČR a možnosti financování a podpory památek. Praktická část práce prezentuje vypracovaný business plán s cílem zajistit stabilní financování pro provoz památky v roce 2024 a obchodní model pevně propojený s marketingovým plánem. Poznatky v marketingovém mixu jsou založeny na důkladné analýze prostředí a kvantitativním dotazníkovém výzkumu, který byl prováděn na geograficky stratifikovaném výběru obyvatel. Tímto byla získána cenná data o preferencích a názorech návštěvníků, což poskytuje základ pro zlepšení viditelnosti a atraktivity kulturní památky Sýpka Lemberk.
Strategická komunikace veřejných politik na příkladu Milostivého léta
Marek, Michal ; Konrádová, Marcela (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Komunikace veřejných politik je dosud příliš neprobádanou disciplínou, kterou se tato práce rozhodla zkoumat na příkladu vládní oddlužovací akce Milostivé léto. Ta byla reakcí na dlouhodobě neutěšitelnou ekonomickou krizi části české společnosti způsobenou výší nahromaděných exekučních dluhů podepisujících se na kvalitě života obyvatel. Sociální a ekonomická situace občanů jsou zároveň nejsilnějšími determinanty jejich vztahu k demokracii, čímž strategická komunikace legislativního opatření, jehož cílem je odbourání těchto ekonomických překážek, nabývá na důležitosti. Práce ke komunikaci zaujímá přístup vycházející z vládní komunikace, teorie stakeholderů a veřejné politiky dle Potůčka, přičemž na tyto teoretické koncepty navazují tři výzkumné otázky zaměřující se na stakeholdery, strategii komunikace a komunikační doporučení. Na každou z nich odpovídá samostatnou metodou - nejprve zkoumá online prostor pomocí stakeholder mappingu, následně definuje strategii prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s představiteli vládní komunikace a finálně analyzuje tato data k formulaci komunikačních doporučení pomocí SWOT analýzy. Práce tak přispívá k výzkumu vládní komunikace, které v České republice není věnována téměř žádná pozornost.
Návrh marketingové strategie značky Ifé
Šputová, Natálie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie malé šperkařské dílny Ifé hand made. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část na základě odborné literatury vymezuje pojem marketingová strategie, zabývá se jednotlivými fázemi její tvorby a dále se věnuje rozdělení strategií podle marketingového mixu. Na teoretickou část práce navazuje část praktická, jež je věnována praktickému uplatnění teoretických poznatků na příkladu šperkařské dílny Ifé. V rámci praktické části je provedena situační analýza, která zkoumá vnější i vnitřní prostředí firmy pomocí analýz PESTE, Porterova modelu pěti sil a hodnototvorného řetězce. Výsledky z těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Dále je proveden výzkum v podobě dotazníkového šetření, jež zkoumá nákupní chování občanů z Moravskoslezského kraje ve vztahu ke šperkům. Vyvrcholením celé práce je návrh marketingové strategie podle nástrojů marketingového mixu, jež vychází z provedených analýz a dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Moravcová, Helena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.